http://www.hetmoederfront.com/2013/07/a ... urce=pubv1
Tja, hoe overschreeuw je een schuldgevoel....
Mooi uitziende, verzorgde blog.
Zo te zien doet hij dat heel goedAfgewezen schreef:Tiberius hier aan het patrouilleren is?
Opgeroepen door Majestic_12, om de invasie van de remonstranten te weren.Afgewezen schreef:Tiberius hier aan het patrouilleren is?
Hulp is onderweg, de contraremonstranten komen eraanTiberius schreef:Opgeroepen door Majestic_12, om de invasie van de remonstranten te weren.Afgewezen schreef:Tiberius hier aan het patrouilleren is?
Tiberius schreef:Opgeroepen door Majestic_12, om de invasie van de remonstranten te weren.Afgewezen schreef:Tiberius hier aan het patrouilleren is?
Sorry, reactie weggehaald, te persoonlijkMara schreef:Mooi uitziende, verzorgde blog.
Ik heb al e.e.a. zitten lezen.
Bij mij werd ook een deur gesloten Desiree. Maar de Heere opende een venster.Desiree schreef:Toch blijft ook dát persoonlijk, denk ik. Want God heeft gezorgd dat ik ontslagen ben, een tijdje voor ons pukkie kon zorgen, maar nu een nieuwe baan op wat hoger niveau. Die carrière stap was nou niet bepaald mijn idee. Ben de Heere wel erg dankbaar, maar ben ook weleens verwonderd. Overigens werk ik nu wel parttime, dichtbij etc.Mara schreef:Mooi uitziende, verzorgde blog.
Ik heb al e.e.a. zitten lezen.
Tiberius schreef:Opgeroepen door Majestic_12, om de invasie van de remonstranten te weren.Afgewezen schreef:Tiberius hier aan het patrouilleren is?