Wat doen we vandaag? [5]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [5]
lijkt mij verder een heel goed idee corydoras!
Hier is mijn man samen met de buurman een stofzuiger aan het...eh..maken.
Net een deel van mijn strijk weggewerkt en voor mij wordt het ondertussen wel bedtijd.
Hier is mijn man samen met de buurman een stofzuiger aan het...eh..maken.
Net een deel van mijn strijk weggewerkt en voor mij wordt het ondertussen wel bedtijd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Bert Mulder
- Contacteer:
mij primaCorydoras schreef:Bert, als je het goed vind, wilde ik het hier maar even laten rusten, heb het er via PB al met vlinder over gehad.Bert Mulder schreef:Vlinder zwakte niet af, ze draaide gewoon de stelling om. Goed lezen: Vlinder zei, 'van dieren houden'. Ze ruilde gewoon het woord 'haat' voor het woord 'liefde'.Corydoras schreef:Vervolgens verzwakt vlinder dat tot het hebben van dieren, draait de redenering om en maakt dan een persoonlijke toepassing met toespeling op Rens' verleden. Op z'n zachtst gezegd geen fraaie manier van discussiëren...Rens schreef:ik kan me eigelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dieren haten............zij zijn voor mijn gevoel ook niet in staat om hun medemens lief te hebben...........sorry dat ik het zo zeg, maar zo voel ik het...........
Als mensen dieren haten, dan heb ik inderdaad zo m'n vragen bij hun karakter (zie ook Spr. 12:10).
Of ze het vervolg persoonlijk bedoelde, jij en ik kunnen niet in haar hart kijken. Maar Rens is dit begonnen.... En Rens is wel zo onwijs geweest, zijn hele persoonlijke leven aan de grote klok te hangen op dit forum.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Vandaag gewerkt en vanavond Windows 7 op mijn laptop geïnstalleerd.
Nu maar weer eens wennen aan Explorer.
Nu maar weer eens wennen aan Explorer.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vandaag een conferentie. Nog geen idee waar het over gaat. Scheelt mij in ieder geval weer een lunchpakket maken.
En mochten de onderwerpen de saai zijn dan hebben we gelukkig RF Mobiel nog.
En mochten de onderwerpen de saai zijn dan hebben we gelukkig RF Mobiel nog.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vanmiddag een cursus 'electronisch dossier'. Op termijn willen we alle papier uit de kantoren bannen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
vanmorgen komt M&M
ga zo gauw verder met het huishouden
met de jongste naar de KNO om half elf.
vanmiddag oppassen op twee nichtjes
met de kleintjes naar verjaardag schoonmama
vanavond met de andere helft van het gezin naar de verjaardag
Proberen zoveel mogelijk lege potten te verzamelen voor de peertjes
ik heb er gister 15 gevuld
het is zo'n leuk gezicht!

ga zo gauw verder met het huishouden
met de jongste naar de KNO om half elf.
vanmiddag oppassen op twee nichtjes
met de kleintjes naar verjaardag schoonmama
vanavond met de andere helft van het gezin naar de verjaardag
Proberen zoveel mogelijk lege potten te verzamelen voor de peertjes
ik heb er gister 15 gevuld

het is zo'n leuk gezicht!
prima.................tót de stroom langdurig uitvalt of één of meer pc's crashen.............refo schreef:Vanmiddag een cursus 'electronisch dossier'. Op termijn willen we alle papier uit de kantoren bannen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
met twee enorm lieve neefjes naar de dierentuin... straks frietjes met ze eten en dan naar hun huis om ze op bed te leggen en daar verder op te passen. (mijn broer en schoonzus hadden een bruiloft vandaag)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
vanavond naar de tweede thema avond geweest in het kader van de omgang met God. Verheugend om te horen dat er nog zoveel echt bezig zijn met geestelijke dingen, een heerlijk tegengeluid van het geklaag over het steeds donkerder worden van Nederland.
De komende dag start ik maar eens met slapen. Daarna dient nichtjelief vermaakt te worden. Haar enorme ervaring op het gebied van kleien gaan we productief inzetten: koekjesbakken. En ondertussen ongetwijfeld liedjes zingen en boekjes lezen. En puzzels maken, want dat heeft ook haar grote belangstelling.
Als nichtjelief terug is naar haar thuishonk heb ik grootse plannen voor het opruimen en schoonmaken van een heel huis. Ben benieuwd hoe ver ik kom.
Als nichtjelief terug is naar haar thuishonk heb ik grootse plannen voor het opruimen en schoonmaken van een heel huis. Ben benieuwd hoe ver ik kom.
- JolandaOudshoorn
Nog even hierop terug komen. Gisteren avond zijn we gestimuleerd om het Bijbelboek Efeze uit ons hoofd te leren. Wie heeft ervaring met het leren van Bijbelgedeeltes uit het hoofd??JolandaOudshoorn schreef:vanavond naar de tweede thema avond geweest in het kader van de omgang met God. Verheugend om te horen dat er nog zoveel echt bezig zijn met geestelijke dingen, een heerlijk tegengeluid van het geklaag over het steeds donkerder worden van Nederland.
Ik mag hopen van iedereen.JolandaOudshoorn schreef:Wie heeft ervaring met het leren van Bijbelgedeeltes uit het hoofd??
Mijn man. Die leest het een paar keer (per hoofdstuk) het stuk over en kan het zo opdreunen.JolandaOudshoorn schreef:Nog even hierop terug komen. Gisteren avond zijn we gestimuleerd om het Bijbelboek Efeze uit ons hoofd te leren. Wie heeft ervaring met het leren van Bijbelgedeeltes uit het hoofd??JolandaOudshoorn schreef:vanavond naar de tweede thema avond geweest in het kader van de omgang met God. Verheugend om te horen dat er nog zoveel echt bezig zijn met geestelijke dingen, een heerlijk tegengeluid van het geklaag over het steeds donkerder worden van Nederland.
JolandaOudshoorn schreef:Nog even hierop terug komen. Gisteren avond zijn we gestimuleerd om het Bijbelboek Efeze uit ons hoofd te leren. Wie heeft ervaring met het leren van Bijbelgedeeltes uit het hoofd??JolandaOudshoorn schreef:vanavond naar de tweede thema avond geweest in het kader van de omgang met God. Verheugend om te horen dat er nog zoveel echt bezig zijn met geestelijke dingen, een heerlijk tegengeluid van het geklaag over het steeds donkerder worden van Nederland.
wij doen het al jaren met de kinderen.
ik las een keer dat we ons moeten voorbereiden op tijden van vervolging.
Wat er in het hoofd zit kunnen ze niet afnemen.
Dat is de reden geweest dat ik ben begonnen. En je hoopt/bidt dat wat in het hoofd zit ook in het hart mag gekend worden
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau(m.n.archiefwerk), vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de jeugdvereniging.