leukerd!!!!!!JolandaOudshoorn schreef:gezellig!! ik zet de koffie alvast klaarMarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer
Ja, jij bent ook echt lief

leukerd!!!!!!JolandaOudshoorn schreef:gezellig!! ik zet de koffie alvast klaarMarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer
en ik ben het ook nietMarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer
we weten weer wat onze plek ishelma schreef:en ik ben het ook nietMarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer
Dan kan het niet anders of ze komt hier langs.helma schreef:en ik ben het ook nietMarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer
Ho even Tib, je vergeet mij nog.Tiberius schreef:Dan kan het niet anders of ze komt hier langs.helma schreef:en ik ben het ook nietMarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer
Sorry MM, bel volgende keer even, dan sta je niet voor een dichte deur.Luther schreef:Ho even Tib, je vergeet mij nog.Tiberius schreef:Dan kan het niet anders of ze komt hier langs.helma schreef:en ik ben het ook nietMarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer