dat kun je wel zeggen.......m'n huisje staat op circa 200 meter van de waddenzee........Mister schreef:.............. (frisse zeelucht!!??)
Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hoe weet je nou of iemand een RF'er is?Afgewezen schreef:... ik vanavond een RF'er tegenkwam
... ik dat niet wist
... ik het nu wel weet dus.
Bij mijn weten hebben wij geen speldjes of badges op onze kleding.
Hetgeen de meest frisse lucht in den lande is...!Rens schreef:dat kun je wel zeggen.......m'n huisje staat op circa 200 meter van de waddenzee........Mister schreef:.............. (frisse zeelucht!!??)
jvdg schreef:Hoe weet je nou of iemand een RF'er is?Afgewezen schreef:... ik vanavond een RF'er tegenkwam
... ik dat niet wist
wist je dat het bijna wegwijs is..
daar wellicht ook een aantal rf ers lopen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Maar bezie dat eens in het licht van de "wetenschappers" die beweren dat de Waddenzee gaat verdwijnen, maar dat de eilanden blijven bestaan.Mister schreef:Hetgeen de meest frisse lucht in den lande is...!Rens schreef:dat kun je wel zeggen.......m'n huisje staat op circa 200 meter van de waddenzee........Mister schreef:.............. (frisse zeelucht!!??)
Terwijl ik dit typ bedenk ik dat de Waddenzee dan alleen maar meer water (in de diepte) gaat bevatten..........
Rare jongens, die wetenschappers.
Dat ruik je gewoon, jvdg.jvdg schreef:Hoe weet je nou of iemand een RF'er is?Afgewezen schreef:... ik vanavond een RF'er tegenkwam
... ik dat niet wist
Net als de frisse zeelucht...

en RW-ers....henriët schreef:jvdg schreef:Hoe weet je nou of iemand een RF'er is?Afgewezen schreef:... ik vanavond een RF'er tegenkwam
... ik dat niet wist
wist je dat het bijna wegwijs is..
daar wellicht ook een aantal rf ers lopen

ik hoop dat het vannacht droog blijft,
ik net een was op de waslijn heb gehangen..
ik weemoed voelde..
staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top...
en dat is dan vanaf zaterdag voorbij...
altijd een droogmolen gemist.. ( geen ruimte in mn tuin..)
en nu opeens
toch wel heel heel jammer dat ik mn was niet meer over zo n lange lijn kan doen boven op t platte dak...
ingewikkeld zit een mens in elkaar ja..
ik net een was op de waslijn heb gehangen..
ik weemoed voelde..
staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top...
en dat is dan vanaf zaterdag voorbij...
altijd een droogmolen gemist.. ( geen ruimte in mn tuin..)
en nu opeens
toch wel heel heel jammer dat ik mn was niet meer over zo n lange lijn kan doen boven op t platte dak...
ingewikkeld zit een mens in elkaar ja..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
partir, c'est mourir un peuhenriët schreef:staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top....

dé dooddoener op afscheidsbijeenkomsten, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in
~~Soli Deo Gloria~~
that s it..Hendrikus schreef:partir, c'est mourir un peuhenriët schreef:staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top....![]()
dé dooddoener op afscheidsbijeenkomsten, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in
en ik ben nogal emo geloof ik in dit soort dingen....
mag dat ook even in het gewoon hollands, desnoods fries..................Hendrikus schreef:partir, c'est mourir un peuhenriët schreef:staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top....![]()
Moderatorbericht:
.....vandaag een coyote voor onze deur paradeerde?
.....wij ze wel gehoord maar nog niet gezien hadden?
......ik er natuurlijk een foto van geschoten heb?
.....wij ze wel gehoord maar nog niet gezien hadden?
......ik er natuurlijk een foto van geschoten heb?
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
het betekent: vertrekken is een beetje stervenRens schreef:mag dat ook even in het gewoon hollands, desnoods fries..................Hendrikus schreef:partir, c'est mourir un peuhenriët schreef:staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top....![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Kom, kom. Het is maar een stapeltje stenen en gipsplaten, hoor.henriët schreef:that s it..Hendrikus schreef:partir, c'est mourir un peuhenriët schreef:staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top....![]()
Het belangrijkste neem je mee.
henriët schreef:that s it..Hendrikus schreef:partir, c'est mourir un peuhenriët schreef:staand op het platte dak, toren met klok.. nostalgie ten top....![]()
het gaat wel over jet. als je straks in je nieuwe huis zit en je hebtgewoon al je vertrouwde spullen om je heen...
is het echt over
ik liep toen we gingen verhuizen ook zo door m'n huis' elke (slaap)kamer had z'n indrukwekkende herinneringen...ik dacht dat ik nóóit zou wennen in een ander huis.
binnen een week...
dus

het is maar een huis. Jean gaat mee, je kids gaan mee, je spullen gaan mee, je herinneringen gaan mee.
Bovenal...de Heere gaat mee! Want zie Ik ben met ulieden al de dagen...
sterkte met de laatste loodjes!!