Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Auto's kan je er ook goed kopen: pas geleden nog één gekocht op de Veenendaalse autoboulevard.
En nog een hele mooie ookTiberius schreef:Auto's kan je er ook goed kopen: pas geleden nog één gekocht op de Veenendaalse autoboulevard.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Veenendaal is al lang HET winkelcentrum van de Gelderse Vallei, de Utrechtse heuvelrug, en omstreken...sirdanilot schreef:Valt er überhaupt iets te kopen in Veenendaal? Steden als Utrecht lijken mij toch wat bruisender...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Is dat zo?Bert Mulder schreef:Veenendaal is al lang HET winkelcentrum van de Gelderse Vallei, de Utrechtse heuvelrug, en omstreken...sirdanilot schreef:Valt er überhaupt iets te kopen in Veenendaal? Steden als Utrecht lijken mij toch wat bruisender...
En Barneveld dan? Of Zeist?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik kom van Veenendaal, en ben dus niet helemaal objectief...henriët schreef: Is dat zo?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
in Veenendaal heb je alles; dicht bij elkaar.henriët schreef:Is dat zo?Bert Mulder schreef:Veenendaal is al lang HET winkelcentrum van de Gelderse Vallei, de Utrechtse heuvelrug, en omstreken...sirdanilot schreef:Valt er überhaupt iets te kopen in Veenendaal? Steden als Utrecht lijken mij toch wat bruisender...
Dus als winkelstad is Veenendaal idd erg prettg.
Dat is inderdaad waar ja, alles bij elkaar, super handig. En als je dan nog even wat bij de AH haalt, krijg je zelf nog een tegemoetkoming voor je parkeerkosten, dat vond ik zo grappig:)helma schreef:in Veenendaal heb je alles; dicht bij elkaar.henriët schreef:Is dat zo?Bert Mulder schreef:Veenendaal is al lang HET winkelcentrum van de Gelderse Vallei, de Utrechtse heuvelrug, en omstreken...sirdanilot schreef:Valt er überhaupt iets te kopen in Veenendaal? Steden als Utrecht lijken mij toch wat bruisender...
-
Maar Utrecht is niet veel verder weg en is veel groter. Al kan ik me voorstellen dat als je even snel iets wil halen, Veenendaal handiger is.
In Leiden is toch alles te krijgen wat het hartje begeert, dus ik hoef zelden ergens anders naartoe om te winkelen
Niet dat ik vaak winkel overigens, eigenlijk bijna nooit.
In Leiden is toch alles te krijgen wat het hartje begeert, dus ik hoef zelden ergens anders naartoe om te winkelen

In Den Haag betaalt de J umbo de parkeerkosten in een groot winkelcentrum en in Rotterdam de A H in de megagrote parkeergarage aan de Vierhavensstraat,henriët schreef:Dat is inderdaad waar ja, alles bij elkaar, super handig. En als je dan nog even wat bij de AH haalt, krijg je zelf nog een tegemoetkoming voor je parkeerkosten, dat vond ik zo grappig:)helma schreef:in Veenendaal heb je alles; dicht bij elkaar.henriët schreef:
Is dat zo?
En wellicht dat andere forummers ook voorbeelden kunnen noemen in hun woonplaats.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
Haaaaa... heb je ergens een winkel gevonden waar je rokken kunt kopen in een fatsoenlijke lengte die niet zwart of grijs of bruin of een ander triestig kleurtje hebben? (rood groen oranje... alles mag als het maar vrolijk is...)henriët schreef:Shoppen in Veenendaal.
Hoewel ik dol werd van de driedubbeldoorgehaalde en ondersteboven geknalde truien, broeken, maillots, etc, van de prijzencircus -30%, heb ik erg leuke en musthave koopjes weten te bemachtigen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rokken van Desigual (wel behoorlijk duur) zijn ultra-vrolijk. V&D verkoopt het merk ook, geloof ik.MarthaMartha schreef:Haaaaa... heb je ergens een winkel gevonden waar je rokken kunt kopen in een fatsoenlijke lengte die niet zwart of grijs of bruin of een ander triestig kleurtje hebben? (rood groen oranje... alles mag als het maar vrolijk is...)henriët schreef:Shoppen in Veenendaal.
Hoewel ik dol werd van de driedubbeldoorgehaalde en ondersteboven geknalde truien, broeken, maillots, etc, van de prijzencircus -30%, heb ik erg leuke en musthave koopjes weten te bemachtigen.
Edit: nou moe... Ik zie op de site dat de huidige wintercollectie bruin, zwart en donkerblauw is. Met een piezeltje rood. Maar er zitten een paar gekleurde rokken bij.
De reformatie, de uitverkiezing, geloof, bekering en nog wat andere zaken uitleggen aan twee meisjes die 'heus wel naar de kerk gaan hoor, ieder jaar met kerst'. Pffff.
Dochterlief vroeg me of ik eens rond wilde kijken voor een winterjas.Zita schreef:Rokken van Desigual (wel behoorlijk duur) zijn ultra-vrolijk. V&D verkoopt het merk ook, geloof ik.MarthaMartha schreef:Haaaaa... heb je ergens een winkel gevonden waar je rokken kunt kopen in een fatsoenlijke lengte die niet zwart of grijs of bruin of een ander triestig kleurtje hebben? (rood groen oranje... alles mag als het maar vrolijk is...)henriët schreef:Shoppen in Veenendaal.
Edit: nou moe... Ik zie op de site dat de huidige wintercollectie bruin, zwart en donkerblauw is. Met een piezeltje rood. Maar er zitten een paar gekleurde rokken bij.
Ik werd er niet blij van, de keuze was: zwart, grijs, donkerbruin, donkerbeige, legergroen, heel somber.
De verkoopsters proberen ze toch aan je te slijten, dan bieden ze er een felgekleurde shawl bij aan.
Rokjes in een normale lengte ben ik sowieso nog niet tegengekomen.
Wel jurkjes

- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn vrouw en dochter(s) kopen tegenwoordig heel wat kleding online, daar in de winkels geen geschikte kleding te vinden is haast...Mara schreef: Dochterlief vroeg me of ik eens rond wilde kijken voor een winterjas.
Ik werd er niet blij van, de keuze was: zwart, grijs, donkerbruin, donkerbeige, legergroen, heel somber.
De verkoopsters proberen ze toch aan je te slijten, dan bieden ze er een felgekleurde shawl bij aan.
Wel jurkjes
Doen wij ook wel, maar een jas blijkt toch iets lastiger. Hij is te dik of juist te dun, maat klopt niet helemaal, omdat je in de winter er toch wel een dikke trui of vest onder wil dragen. En bestel ik dan een maat groter, zijn de mouwen veel te lang.Bert Mulder schreef:Mijn vrouw en dochter(s) kopen tegenwoordig heel wat kleding online, daar in de winkels geen geschikte kleding te vinden is haast...Mara schreef: Dochterlief vroeg me of ik eens rond wilde kijken voor een winterjas.
Wel jurkjes