De baasLassie schreef:Ik at pizza, zoonlief wilde niet en die pakte fruit. Prima voor een keer.
En de baas die kwam pas om 7 uur thuis en at onder weg ergens.

De baasLassie schreef:Ik at pizza, zoonlief wilde niet en die pakte fruit. Prima voor een keer.
En de baas die kwam pas om 7 uur thuis en at onder weg ergens.
Ja, Lassie is een man en zijn vrouw was even weg, denk ik.Mara schreef:De baasLassie schreef:Ik at pizza, zoonlief wilde niet en die pakte fruit. Prima voor een keer.
En de baas die kwam pas om 7 uur thuis en at onder weg ergens.![]()
Luther schreef:Ja, Lassie is een man en zijn vrouw was even weg, denk ik.Mara schreef:De baasLassie schreef:Ik at pizza, zoonlief wilde niet en die pakte fruit. Prima voor een keer.
Luther schreef:Ja, Lassie is een man en zijn vrouw was even weg, denk ik.Mara schreef:De baasLassie schreef:Ik at pizza, zoonlief wilde niet en die pakte fruit. Prima voor een keer.
Ja hij is eigen baas (zzp-er).Mara schreef:De baasLassie schreef:Ik at pizza, zoonlief wilde niet en die pakte fruit. Prima voor een keer.
refo schreef:Vanavond chicken tonight. Lekker veel E-nummers.
Als het toch om te E-nummers gaat waarom dan nog kip erbij.refo schreef:Vanavond chicken tonight. Lekker veel E-nummers.
Wist je.. het hoort eigenlijk in een ander topic... dat Unilever wereldwijd Chicken Tonight wil verkopen of al verkocht heeft. Ragu, die het als eerste op de markt bracht is al afgestoten, in Nederland valt het onder paraplumerk Knorr, dus ik denk dat het voorlopig in Nederland zal blijven zoals het is.refo schreef:Vanavond chicken tonight. Lekker veel E-nummers.
Wanneer kunnen we komen etenAuto schreef:Voor degenen die niet weten wat ze klaar moeten maken
http://www.receptenenzo.nl/recepten/Rod ... rs%20wijze