Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Een nieuw modem(wifi) van Ziggo.
Internet is echt sneller hiermee.
En het scheelt weer een kastje en draden.
Internet is echt sneller hiermee.
En het scheelt weer een kastje en draden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
een inhoudsvolle avond:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Idem, fijn...henriët schreef:een inhoudsvolle avond:)
- Neeltje Jans
Een heel mooi hondje.
Nou ja, de hond hadden we al maar hij is even goed onder handen genomen in de trimsalon.
Nou ja, de hond hadden we al maar hij is even goed onder handen genomen in de trimsalon.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Een cadeaubon voor een overnachting in een hotel met ontbijt!
Zo leuk!!!!
Zo leuk!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Een gezellige avond met alle vrijwillgers die hebben geholpen met het renoveren van het Herv. Centrum. Deze keer mocht ik mee als partner!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
de nieuwe Ahá (personeelsblad)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat is dus de supermarkt die ik boycot, vanwege de totale hypocrisie omtrent hun geveinsde milieu-beleid. Geen bon meer printen voor de klant vanwege het milieu, maar wel een airco zo koud afstellen dat je je op de noordpool waant.:-)-DIA- schreef:de nieuwe Ahá (personeelsblad)
Laatst gewijzigd door Hansie op 02 jul 2011, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan beter Nestlé en Unilever boycotten vanwege de godslasterlijke reclame rescpectievelijk voor Nespresso en Axe...Hansie schreef:Dat is dus de supermarkt die ik boycot, vanwege de totale hypocisie omtrent hun geveinsde milieu-beleid. Geen bon meer printen voor de klant vanwege het milieu, maar wel een airco zo koud afstellen dat je je op de noordpool waant.:-)-DIA- schreef:de nieuwe Ahá (personeelsblad)
Al ben ik persoonlijk niet zo voor allerlei (boycot)acties. In feite is het wapen van de boycot bijna alleen gebruikt door mensen meest niet bar veel met de reformatorische gezindte op hadden...
Ook 3 pakjes paardenrookvlees
maar die wil ik wel in de aanbieding doen
=======================================
adv.
Voor liefhebbers:
Gratis af te halen:
3 pakjes paardenrookvlees
in goede staat verkerend en nog met prijskaartjes erop
*(per abuis gekocht, ik zag het voor runderrookvlees aan)
maar die wil ik wel in de aanbieding doen
=======================================
adv.
Voor liefhebbers:
Gratis af te halen:
3 pakjes paardenrookvlees
in goede staat verkerend en nog met prijskaartjes erop
*(per abuis gekocht, ik zag het voor runderrookvlees aan)
Van Axe was ik al op de hoogte, en eerlijk gezegd stond ik op het punt om een zo'n nespresso apparaat te schaffen, hoewel die metalen, dure capsules ook twijfelachtig waren wb prijs en milieu.-DIA- schreef:Je kan beter Nestlé en Unilever boycotten vanwege de godslasterlijke reclame rescpectievelijk voor Nespresso en Axe...Hansie schreef:Dat is dus de supermarkt die ik boycot, vanwege de totale hypocisie omtrent hun geveinsde milieu-beleid. Geen bon meer printen voor de klant vanwege het milieu, maar wel een airco zo koud afstellen dat je je op de noordpool waant.:-)-DIA- schreef:de nieuwe Ahá (personeelsblad)
Al ben ik persoonlijk niet zo voor allerlei (boycot)acties. In feite is het wapen van de boycot bijna alleen gebruikt door mensen meest niet bar veel met de reformatorische gezindte op hadden...
Even op youtube de reklame opgezocht van nespresso en inderdaad, absoluut op de boycotlijst ermee.
Fijn toch dat open Internet, knowledge is everything :-)
Bedankt !
Wat een onzin ! Dat de plaatselijke supermarkt te koud is, ligt aan de bedrijfsleider ter plaatse en niet aan het concern !Hansie schreef:Dat is dus de supermarkt die ik boycot, vanwege de totale hypocrisie omtrent hun geveinsde milieu-beleid. Geen bon meer printen voor de klant vanwege het milieu, maar wel een airco zo koud afstellen dat je je op de noordpool waant.:-)-DIA- schreef:de nieuwe Ahá (personeelsblad)
De groente en het fruit bij hen is uitstekend van kwaliteit en bevat heel weinig gif, i.t.t. de spullen bij de Lidl en dat soort graaisupermarkten, want die kopen in op een ander soort basis, de zgn stockmarket heet dat geloof ik. Wat het goedkoopste is. AH heeft eigen telers.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nieuwe aanwinst: tros bananen, 10 elstars ......... bij de fruitboer die hier aan de deur kwam.Mara schreef:Wat een onzin ! Dat de plaatselijke supermarkt te koud is, ligt aan de bedrijfsleider ter plaatse en niet aan het concern !Hansie schreef:Dat is dus de supermarkt die ik boycot, vanwege de totale hypocrisie omtrent hun geveinsde milieu-beleid. Geen bon meer printen voor de klant vanwege het milieu, maar wel een airco zo koud afstellen dat je je op de noordpool waant.:-)-DIA- schreef:de nieuwe Ahá (personeelsblad)
De groente en het fruit bij hen is uitstekend van kwaliteit en bevat heel weinig gif, i.t.t. de spullen bij de Lidl en dat soort graaisupermarkten, want die kopen in op een ander soort basis, de zgn stockmarket heet dat geloof ik. Wat het goedkoopste is. AH heeft eigen telers.
Jammie
Dat zou ik nog graag zien. Toen ik net getrouwd was, hadden wij de melkman, de schillenboer en een klein kruideniertje aan de deur.Auto schreef:Nieuwe aanwinst: tros bananen, 10 elstars ......... bij de fruitboer die hier aan de deur kwam.Mara schreef:Wat een onzin ! Dat de plaatselijke supermarkt te koud is, ligt aan de bedrijfsleider ter plaatse en niet aan het concern !Hansie schreef:Dat is dus de supermarkt die ik boycot, vanwege de totale hypocrisie omtrent hun geveinsde milieu-beleid. Geen bon meer printen voor de klant vanwege het milieu, maar wel een airco zo koud afstellen dat je je op de noordpool waant.:-)-DIA- schreef:de nieuwe Ahá (personeelsblad)
Jammie
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon