fijn Jan,jvdg schreef:.....aan twee goeie gesprekken over die ellendige kerkmuren heen.....
en wat die kerkmuren betreft..
heb ik al eerder gezegd tegen je, die zullen er in de hemel niet staan..
fijn Jan,jvdg schreef:.....aan twee goeie gesprekken over die ellendige kerkmuren heen.....
gaat vanzelf weer over, meidDaphne schreef:kriebels in mijn buik
Alleen is 't achteraf véél te snel over!! (Die eerste, gruwelijke kriebels dan ;-))Hendrikus schreef:gaat vanzelf weer over, meidDaphne schreef:kriebels in mijn buik
Door jou, of met jou?Gijs83 schreef:Aan het functioneringsgesprek morgenochtend in Barneveld. Zal wel goed gaan, denk ik, maar er is nog wel een 'appeltje te schillen'.
Laten we de muren vergeten en de pilaren laten staan op het fundament.henriët schreef:fijn Jan,jvdg schreef:.....aan twee goeie gesprekken over die ellendige kerkmuren heen.....
en wat die kerkmuren betreft..
heb ik al eerder gezegd tegen je, die zullen er in de hemel niet staan..
kuch... ze zijn er al 1.5 jr... ben ik nu ziek?*girly* schreef:Alleen is 't achteraf véél te snel over!! (Die eerste, gruwelijke kriebels dan ;-))Hendrikus schreef:gaat vanzelf weer over, meidDaphne schreef:kriebels in mijn buik
Daphne schreef:kuch... ze zijn er al 1.5 jr... ben ik nu ziek?
er zijn vervelender ziektesvlinder schreef:Daphne schreef:kuch... ze zijn er al 1.5 jr... ben ik nu ziek?
Definitely verliefdheidsvirus!
Allebei denk ik wel, maar helaas is het gesprek niet doorgegaan, omdat de gespreksleider zich woensdagmorgen ziek meldde.zusterelly schreef:Door jou, of met jou?Gijs83 schreef:Aan het functioneringsgesprek morgenochtend in Barneveld. Zal wel goed gaan, denk ik, maar er is nog wel een 'appeltje te schillen'.