Deze is echt leuk...
- Neeltje Jans
Re: Deze is echt leuk...
De kinderen vonden het toch ook wel helemaal super?!!!JolandaOudshoorn schreef:
Is dit eigenlijk leuker dan de dierentuin?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Het is leuk om het eens als afwisseling te doen van de gewone dierentuin! En het is een heel leuk park, je kan erwandelen, er is een grote speeltuin en ook een boot waarop je kan varen.henriët schreef:De kinderen vonden het toch ook wel helemaal super?!!!
Is dit eigenlijk leuker dan de dierentuin?
Kortom, een aanrader!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tja, waar kan je anders met je auto tussen de giraffen rijdenJolandaOudshoorn schreef:Marnix schreef:Lijkt me Beekse Bergen te zijn?

(In Burgers Zoo had je vroeger wel een safari met treintje, daar kon je ook tussen de leeuwen, olifanten, giraffen enz. rijden. maar dat is tegenwoordig een wandelsafari geworden, met loopbruggen)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Orchidee schreef:

- jakobmarin
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- Neeltje Jans
Bah die is goor!jakobmarin schreef:live röntgen-opnamen van iemand die eet en drinkt
LOLjakobmarin schreef: pinquins in actie
Neeltje Jans, moeder van 4
Neeltje Jans schreef:Bah die is goor!jakobmarin schreef:live röntgen-opnamen van iemand die eet en drinktLOLjakobmarin schreef: pinquins in actie

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- jakobmarin
Mooi he! 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
nou ja, echt leuk zou ik dat niet willen noemen
Gabrielle schreef:nou ja, echt leuk zou ik dat niet willen noemen
Nee, dat vind ik ook.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- jakobmarin
triest zeg, voor die mensen. Aan de andere kant, hoe erg is het als een afgodsbeeld te pletter slaat?