Daar kan ik blijkbaar ook niet mee zoeken, want ergernissen leverde allerhande afgeleide topics over van Ewijk op dieet etc. op.
van Ewijk heb ik trouwens al lang niet gezien, maar dat is meer een gemis dan een ergernis.
Daar kan ik blijkbaar ook niet mee zoeken, want ergernissen leverde allerhande afgeleide topics over van Ewijk op dieet etc. op.
In dit geval kan je:
Ik denk dat het voor jou onder kleine ergenissen valt. Daarom reageer ik ivm het bericht in groebe letters in dit topic.Konijntje schreef: ↑Gisteren, 19:51MGG schreef: ↑Gisteren, 18:35Wat sociaal en wat asociaal is, is voor een groot deel tijdgebonden en persoonlijk. Ik vind het asociaal als mensen op een terras hardop klagen over andere mensen op het terras.
Als mensen op een terras klagen over andere mensen, is dat redelijk irritant ja. Wat die mensen namelijk moeten doen, is de ander die overlast geeft daar rechtstreeks op aanspreken.
Als ik op een terrasje zit te eten en iemand direct naast me loopt te paffen, zeg ik daar wat van.
Overigens heb ik nooit begrepen waarom de zonde van "roken" in de kerk wordt gedoogd.
Dat ben ik met je eens. Ik ben daarom blij dat je in restaurants niet meer mag roken.MGG schreef: ↑Vandaag, 00:00Ik denk dat het voor jou onder kleine ergenissen valt. Daarom reageer ik ivm het bericht in groebe letters in dit topic.Konijntje schreef: ↑Gisteren, 19:51
Als mensen op een terras klagen over andere mensen, is dat redelijk irritant ja. Wat die mensen namelijk moeten doen, is de ander die overlast geeft daar rechtstreeks op aanspreken.
Als ik op een terrasje zit te eten en iemand direct naast me loopt te paffen, zeg ik daar wat van.
Overigens heb ik nooit begrepen waarom de zonde van "roken" in de kerk wordt gedoogd.
Of je kiest voor een rookvrij terras. Onbekende om een gunst vragen is prima, mits een nee geaccepteerd wordt.
Ik ben zelf vanuit christelijk oogpunt tegen roken, maar zolang het legaal is blijft het vragen om een gunst.