Heerlijk Isala, lekker vers allemaal, zo'n smaak verschil met groente uit eigen tuin of uit de winkel
Heb je ook een Volkstuin of vanuit de eigen achtertuin groente?
Ik ga vandaag even langs de MoesTuin, ff kijken in mijn tunnel

MoesTuin
Over pompoenen gesproken: (even tussendoor) De laatste jaren kregen we bij AH vraagMoesTuin schreef:Wie weet Sirdanlot, ik zal er me is in gaan verdiepen, maar voor nu staat het erg gezellig die Pompoenen in de tuin
Heerlijk Isala, lekker vers allemaal, zo'n smaak verschil met groente uit eigen tuin of uit de winkel
Heb je ook een Volkstuin of vanuit de eigen achtertuin groente?
Ik ga vandaag even langs de MoesTuin, ff kijken in mijn tunnelen werken erna...
MoesTuin
Minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie begeleidt een Hercules het luchtruim in en geeft toestemming om verder te vliegen. Het nieuwe militaire luchtverkeersleidingsysteem Shared Air Traffic Service systeem werd vandaag in gebruik genomen. Het huidige systeem moest vervangen worden omdat dit het einde van zijn levensduur heeft bereikt.
En waar sta jij?huisman schreef:Wij hadden de minister op bezoek.![]()
Minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie begeleidt een Hercules het luchtruim in en geeft toestemming om verder te vliegen. Het nieuwe militaire luchtverkeersleidingsysteem Shared Air Traffic Service systeem werd vandaag in gebruik genomen. Het huidige systeem moest vervangen worden omdat dit het einde van zijn levensduur heeft bereikt.
Op de andere foto die ik niet op RF zet.Afgewezen schreef:En waar sta jij?huisman schreef:Wij hadden de minister op bezoek.![]()