Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Nu even in de zon op het dak lezen 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
heerlijk, ik heb even een tukkie gedaan in de zon... best lekker!hmprff schreef:Nu even in de zon op het dak lezen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat is het betere werk!MarthaMartha schreef:heerlijk, ik heb even een tukkie gedaan in de zon... best lekker!hmprff schreef:Nu even in de zon op het dak lezen
Ik ben aan het stofzuigen

En nu halverwege even aan het bijkomen met een glas water

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een zeer bijzondere schilder bezighouden en aanhoren. Hij heeft een obsessie voor de dood, praat hardop in zichzelf, bij voorkeur met verschillende stemmetjes en barst af en toe in schaterlachen uit. Het kan dus zomaar gebeuren dat je een kopje thee drinkt in de keuken, en dat je dan van buiten een zware stem hoort: 'en toen?' - Hoog stemmetje: 'en toen was 'ie dood'. Zware stem: 'hahahahahaha'.
Brrrr.
Maar hij schildert erg netjes.
Brrrr.
Vanavond met Joanne naar Arnhem, gezellige avond hebben bij vrienden. Bij mijn ouders blijven slapen en dan morgenochtend naar het Gelredome, hele dag werken (en tussendoor rondlopen, kijken, luisteren, kennissen en collega's ontmoeten etc)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
postwijk 3 zometeen nog lopen nu ff pauze en wat drinken en eten.
- MarthaMartha
Stofzuigen, dat ga ik nu doen...Orchidee schreef:Dat is het betere werk!MarthaMartha schreef:heerlijk, ik heb even een tukkie gedaan in de zon... best lekker!hmprff schreef:Nu even in de zon op het dak lezen
Ik ben aan het stofzuigen![]()
![]()
![]()
- MarthaMartha
Zita schreef:een zeer bijzondere schilder bezighouden en aanhoren. Hij heeft een obsessie voor de dood, praat hardop in zichzelf, bij voorkeur met verschillende stemmetjes en barst af en toe in schaterlachen uit. Het kan dus zomaar gebeuren dat je een kopje thee drinkt in de keuken, en dat je dan van buiten een zware stem hoort: 'en toen?' - Hoog stemmetje: 'en toen was 'ie dood'. Zware stem: 'hahahahahaha'.
Brrrr.

Sterkte...ik heb daarna ook gelijk gedweild...weet niet waar ik natter van wasMarthaMartha schreef:Stofzuigen, dat ga ik nu doen...Orchidee schreef:Dat is het betere werk!MarthaMartha schreef:heerlijk, ik heb even een tukkie gedaan in de zon... best lekker!hmprff schreef:Nu even in de zon op het dak lezen
Ik ben aan het stofzuigen![]()
![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Op verjaardagsvisite bij de vrouw van een RF'er.

leuke dag gehad in Middelburg.
Heel plechtig allemaal zo'n graduation. We zaten lekker buiten op het plein bij de abdij
Wezen eten met een groepje van 11 pers. in Middelburg; Grand Café Willem
soep vooraf; biefstuk of kibbeling; vlaamse friet en heerlijke sla; toetje en 2á3 x drinken
kop koffie achteraf,
Je raadt nooit wat we totaal kwijt waren: 130 euro!!
en het was heerlijk.
http://www.grandcafewillem.nl/informatie/index.html
Mijn man en 2 zoons + a.s. schoondochter achtergelaten in Middelburg; die gaan morgen de kamers leeghalen en verhuizen naar Overberg.
Ik heb mijn ouders naar huis gereden en moet nu alleen naar bed...
Heel plechtig allemaal zo'n graduation. We zaten lekker buiten op het plein bij de abdij
Wezen eten met een groepje van 11 pers. in Middelburg; Grand Café Willem
soep vooraf; biefstuk of kibbeling; vlaamse friet en heerlijke sla; toetje en 2á3 x drinken
kop koffie achteraf,
Je raadt nooit wat we totaal kwijt waren: 130 euro!!
en het was heerlijk.
http://www.grandcafewillem.nl/informatie/index.html
Mijn man en 2 zoons + a.s. schoondochter achtergelaten in Middelburg; die gaan morgen de kamers leeghalen en verhuizen naar Overberg.
Ik heb mijn ouders naar huis gereden en moet nu alleen naar bed...

Straks even naar de zomermarkt van onze gemeente.
Heb twee gerookte zalmzijden besteld en die even halen.
Daarna naar mijn oudste zoon die zijn verjaardag vandaag viert. Daar laten we de eerste zalm achter.
Vanmiddag naar Zeeuws Vlaanderen voor de verjaardag van mijn as schoondochter.
Waarschijnlijk in loop van middag met haar vader een stukje toeren door zeeuwse land op een oude Zundapp.
Vanavond laat weer thuis.
Daarna naar mijn oudste zoon die zijn verjaardag vandaag viert. Daar laten we de eerste zalm achter.
Waarschijnlijk in loop van middag met haar vader een stukje toeren door zeeuwse land op een oude Zundapp.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nu hard leren voor de volgende rits toetsen en vanmiddag als beloning de zon in.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
eindelijk kun je ook eens echt gaan genietenfluitje schreef:Straks even naar de zomermarkt van onze gemeente.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
We rijden via Antwerpen dus we slaan het grootste gedeelte over.henriët schreef:eindelijk kun je ook eens echt gaan genietenfluitje schreef:Straks even naar de zomermarkt van onze gemeente.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!