en wei riegelt det?Gijs83 schreef:...het onderhand tijd is voor een 13e deel van dit topicDus:
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
~~Soli Deo Gloria~~
De moderators, maar dit keer attendeer ik hen op deze manierHendrikus schreef:en wei riegelt det?Gijs83 schreef:...het onderhand tijd is voor een 13e deel van dit topicDus:

Ahum..Tabitha92 schreef:]Ichtus schreef:oh, en wat houd dat in?Tabitha92 schreef:wist je dat...
er een kluizenaarsclub is opgericht voor hardwerkende studenten?
Wat is de doelstelling?
Waar kan ik me aanmelden?
voor studenten die zo hard werken dat ze zich helemaal afsluiten van de sociale wereld omdat ze zooo hard bezig zijn... vooral met toetsweken enzo...
Het doel van de club: om weer in het sociale netwerk te komen het is vooral gericht op Refo kluizenaar(essen)
je kunt je aanmelden bij mij
Is het interessant en de moeite waard?
Ik weet niet of ik wel tot die doelgroep behoor.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
ja hij heeft r al eentje....Bert Mulder schreef:Hoezo?henriët schreef: Ik zit echt te overwegen terug te bellen en te zeggen.. zet maar in de winkel... die institutie bestelling...
Heeft hij al een exemplaar van de Institutie dan?
(elk goed gereformeerd huis hoort er 1 te hebben.....)
maar die is t niet helemaal ofzo????????????????????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs, ik heb een paar jaar gemod., maar ik wist niet/nooit wanneer een nieuw deel moest worden geopend.Gijs83 schreef:De moderators, maar dit keer attendeer ik hen op deze manierHendrikus schreef:en wei riegelt det?Gijs83 schreef:...het onderhand tijd is voor een 13e deel van dit topicDus:
Hoe komt het dat jij dat wel weet?
Dan heeft hij vast een exemplaar van de Sizoo-vertaling.henriët schreef:ja hij heeft r al eentje....Bert Mulder schreef:Hoezo?henriët schreef: Ik zit echt te overwegen terug te bellen en te zeggen.. zet maar in de winkel... die institutie bestelling...
Heeft hij al een exemplaar van de Institutie dan?
maar die is t niet helemaal ofzo????????????????????
Bij pagina 100. Staat in de forumregels.jvdg schreef:Gijs, ik heb een paar jaar gemod., maar ik wist niet/nooit wanneer een nieuw deel moest worden geopend.Gijs83 schreef:De moderators, maar dit keer attendeer ik hen op deze manierHendrikus schreef:en wei riegelt det?Gijs83 schreef:...het onderhand tijd is voor een 13e deel van dit topicDus:
Hoe komt het dat jij dat wel weet?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dus, na 100 bladzijden:Ander schreef: Bij pagina 100. Staat in de forumregels.

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
.....dat Bert weer is doorgeslagen met z'n rolemmer
.....dat refo het moeilijk heeft met de 10.000 grens
Hij wil z'n verslaving niet toegeven en probeert hem te ontlopen...jvdg schreef:.....dat Bert weer is doorgeslagen met z'n rolemmer
- Bert Mulder
- Contacteer:
En hoe ga je er mee om, betreffende de statistiek?Gijs83 schreef:Hij wil z'n verslaving niet toegeven en probeert hem te ontlopen...jvdg schreef:.....dat Bert weer is doorgeslagen met z'n rolemmer
of is dat allemaal in de

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik hoopte van mijn kalmeringsmiddelen af te komen, maar jij doorkruist met die rottige rolemmers al mijn hoop.Bert Mulder schreef:En hoe ga je er mee om, betreffende de statistiek?Gijs83 schreef:Hij wil z'n verslaving niet toegeven en probeert hem te ontlopen...jvdg schreef:.....dat Bert weer is doorgeslagen met z'n rolemmer
of is dat allemaal in de

- Bert Mulder
- Contacteer:
Jan, je herhaalt het zelf....jvdg schreef:
Ik hoopte van mijn kalmeringsmiddelen af te komen, maar jij doorkruist met die rottige rolemmers al mijn hoop.STOP
STOP!
Bert Mulder schreef:Jan, je herhaalt het zelf....jvdg schreef:
Ik hoopte van mijn kalmeringsmiddelen af te komen, maar jij doorkruist met die rottige rolemmers al mijn hoop.STOP
STOP!

wie bepaalt dat "elk goed gereformeerd huis er 1 hoort te hebben"? Jij zeker?Bert Mulder schreef:henriët schreef: Ik zit echt te overwegen terug te bellen en te zeggen.. zet maar in de winkel... die institutie bestelling...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60