Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
- madelief1983
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
krampen in mn buik

voor vaderdag...

Ook voor vaderdag
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
daar ben ik heel benieuwd naar!fluitje schreef:
Ook voor vaderdag
ik heb van hem een ander boekje over de hemel; ik vraag me af of het elkaar overlapt...
Ik vind Deadline ook een geweldig boek van hem.helma schreef:daar ben ik heel benieuwd naar!fluitje schreef:
Ook voor vaderdag
ik heb van hem een ander boekje over de hemel; ik vraag me af of het elkaar overlapt...
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Deadline hebben wij dacht ik ook. Zo'n heel dik boek toch?fluitje schreef:Ik vind Deadline ook een geweldig boek van hem.helma schreef:daar ben ik heel benieuwd naar!fluitje schreef:
Ook voor vaderdag
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
HmmmBJD schreef:voor vaderdag...![]()
Mijn nieuwe aanwinst is een eettafel met stoelen... van Marktplaats. Voor in mijn nieuwe appartement waar ik inmiddels woon

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Wow, ziet er mooi uit Marnix!Marnix schreef:HmmmBJD schreef:voor vaderdag...![]()
Die heb ik ook wel eens op. Prima whisky!
Mijn nieuwe aanwinst is een eettafel met stoelen... van Marktplaats. Voor in mijn nieuwe appartement waar ik inmiddels woon
- MarthaMartha
Hoi Esther,esthervanbuuren schreef:nou het is even geleden maar mijn laatste nieuw aanwinsten zijn twee prekenboeken van ds d heemskerk.
een over de dortse en de ander over de nederlandse.
groet esther.
Die zijn prachtig!
Ik heb veel van deze boeken geleerd!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een ehhh rood kleurtje...Jaa ik weet dat het slecht is, maar ik dacht dat de zon nog wel meeviel om 4uur....2 uurtjes in de zon gezeten om letters uit te knippen, en er is OVERduidelijk resultaat 
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
AMSTERDAM - Deze week is het gevaarlijk om zonder zonbescherming in de zon te zitten. KWF Kankerbestrijding waarschuwt voor de extra zonkracht.
De UV-straling is de komende dagen zo krachtig, dat je beter niet onbeschermd naar buiten kan gaan.
Waarschuwingen
KWF Kankerbestrijding is tevreden over het nut van de sms-berichtjes die sinds vorig jaar worden verstuurd met waarschuwingen voor de zon.
Als het KNMI een zonkracht verwacht van 7 of hoger, krijgen de abonnees een waarschuwing om de zon te mijden. Vorige week werd het eerste bericht van dit jaar verstuurd. KWF Kankerbestrijding verwacht deze week drie keer een berichtje te verzenden.
Het KWF raadt dan af om tussen 12 en 15 uur in de zon te gaan zitten. Een kwartier in de zon zou al genoeg kunnen zijn om te kunnen verbranden.
Gevoelige huid
Te lang in de zon zitten, kan leiden tot huidkanker. Ga je toch de zon in? Smeer je dan goed in en zet een zonnebril en hoed of pet op. Vooral jonge kinderen moeten goed worden ingesmeerd.
Vooral mensen met een gevoelige huid krijgen het advies om niet alleen op het strand, maar ook als ze op straat lopen of in de tuin werken hun huid af te dekken of zonnebrandcrème te gebruiken.
bron: http://www.nu.nl
----------
Dus wees gewaarschuwd!
De UV-straling is de komende dagen zo krachtig, dat je beter niet onbeschermd naar buiten kan gaan.
Waarschuwingen
KWF Kankerbestrijding is tevreden over het nut van de sms-berichtjes die sinds vorig jaar worden verstuurd met waarschuwingen voor de zon.
Als het KNMI een zonkracht verwacht van 7 of hoger, krijgen de abonnees een waarschuwing om de zon te mijden. Vorige week werd het eerste bericht van dit jaar verstuurd. KWF Kankerbestrijding verwacht deze week drie keer een berichtje te verzenden.
Het KWF raadt dan af om tussen 12 en 15 uur in de zon te gaan zitten. Een kwartier in de zon zou al genoeg kunnen zijn om te kunnen verbranden.
Gevoelige huid
Te lang in de zon zitten, kan leiden tot huidkanker. Ga je toch de zon in? Smeer je dan goed in en zet een zonnebril en hoed of pet op. Vooral jonge kinderen moeten goed worden ingesmeerd.
Vooral mensen met een gevoelige huid krijgen het advies om niet alleen op het strand, maar ook als ze op straat lopen of in de tuin werken hun huid af te dekken of zonnebrandcrème te gebruiken.
bron: http://www.nu.nl
----------
Dus wees gewaarschuwd!
Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee 
mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Perfect idee!hmprff schreef:mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee
- JolandaOudshoorn
judith schreef:Perfect idee!hmprff schreef:mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft