MarthaMartha schreef:... ik van harte hoop dat de weervoorspellers voor het weekend het mis hebben?
... we hopen te kamperen?
... ik Demo nog moet overtuigen dat kamperen leuk is (en niet altijd kramperen)?
... een regen-weekend daar in elk geval niet aan zal bijdragen?
...
MarthaMartha schreef:... ik van harte hoop dat de weervoorspellers voor het weekend het mis hebben?
... we hopen te kamperen?
... ik Demo nog moet overtuigen dat kamperen leuk is (en niet altijd kramperen)?
... een regen-weekend daar in elk geval niet aan zal bijdragen?
...
...het weer tijd is voor de 'verslavingsthermometer'?
...de volgende forummers relatief de afgelopen maand het meest meer berichten achterlieten: Luther, Droelie, -DIA- en fluitje?
...de volgende forummers(nog steeds) onze constante factoren zijn: Gijs83, JolandaOudshoorn, helma, Bert Mulder, Hendrikus, Kaw, Wilma v/d Berg, Mister, Aritha en Ichtus?
...de volgende forummers relatief de afgelopen maand het meest minder berichten achterlieten: Monique, Freek, refo(=gebanned) en Marco?
...ik nu het absolute berichtenaantal ga noteren?
...ik dat de volgende maand weer ga doen?
...ik ga kijken of dat een beter beeld geeft?!
...de top10 voor juli er als volgt uitziet:
Top10 jul2009
1.MarthaMartha(1)
2.Rens(-)
3.Tiberius(2)
4.jvdg(3)
5.Dirk91(-)
6.Henriet(4)
7.Albion(5)
8.Marnix(6)
9.Afgewezen(7)
10.JolandaOudshoorn(8)
...ik Rens(opnieuw), backtobasic, bureaucraat, barjan en Alexander CD aan de peiling heb toegevoegd?
...ik Hoppipola, Josephus, Ariene en raka uit de peiling heb verwijderd?
Luther schreef:
Maar even zonder gekheid: Je bent ook al ouder. 34 toch?
Als de dominee het heeft over mensen van middelbare leeftijd, dan bedoelt hij echt jou hoor!
onze dominee niet hoor
ik wou zeggen: die bedoelt meer mensen van jouw leeftijd, maar ik weet eigenlijk niet hoe oud jij bent...
(In een ander topic staat het: hij en Jolanda zijn ongeveer van dezelfde leeftijd)
oh oh ... ik zeg niks meer
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!