Hoe is je stemming op dit moment?

*girly*

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door *girly* »

Wilma van den Berg schreef:
*girly* schreef:Helemaal top! Kan geloof ik niet meer stuk :love
Volgens mij kunnen we je feliciteren?! Tenminste, in een ander topic laat je ons hierover meer weten...Meid, van harte al het nodige in de voorbereidingstijd hoor! :love

Dank je wel :) Kan 't nog steeds niet echt geloven, 't was zó onverwacht, en had 't ook totaal niet van 'm verwacht! :oops
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

judith schreef:Heel boos - boos-teleurgesteld- nu niet meer zo boos... moe. 8|
Had vandaag mijn eerste werkdag bij de post.
Bleek het mogen pas te beginnen.
Heeft de post een fout gemaakt met de datum. Vrijdag werd ik nog voor de zekerheid gebeld door de post, of ik maandag nog kwam. Nou, was ik er vandaag... en is het morgen pas. :bobo :bobo
Tja, wat een 'dombo's' daar! Volgens mij hoeven nieuwe mensen nooit voor de 1e keer op maandag. Er bestaat ook grote kans dat (vrijwel) nooit op maandag hoeft te werken! Succes morgen! Er gaat vast en zeker de 1e paar dagen iemand met je mee de straat op! Ze voorspellen overigens morgen niet zo mooi weer. Dus vergeet je regenpak niet! De 1e keer alleen zal je best tegen vallen, als je tenminste geen kleine wijk hebt. Door hier(op rf), maar eens verslag hoe het gaat!
madelief1983

Bericht door madelief1983 »

enorm verdrietig :cry :cry
Letstalk

Bericht door Letstalk »

'Ups' en 'downs'. De laatste tijd meer 'up' dan 'down'. Klinkt hoopvol.
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
Lourens

Bericht door Lourens »

madelief1983 schreef:enorm verdrietig :cry :cry

Sterkte.
Laatst gewijzigd door Lourens op 07 jul 2009, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Raar, tis opeens helemaal omgeslagen, zonder enige bedenkbare rede
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
judith

Bericht door judith »

Gijs83 schreef:
judith schreef:Heel boos - boos-teleurgesteld- nu niet meer zo boos... moe. 8|
Had vandaag mijn eerste werkdag bij de post.
Bleek het mogen pas te beginnen.
Heeft de post een fout gemaakt met de datum. Vrijdag werd ik nog voor de zekerheid gebeld door de post, of ik maandag nog kwam. Nou, was ik er vandaag... en is het morgen pas. :bobo :bobo
Tja, wat een 'dombo's' daar! Volgens mij hoeven nieuwe mensen nooit voor de 1e keer op maandag. Er bestaat ook grote kans dat (vrijwel) nooit op maandag hoeft te werken! Succes morgen! Er gaat vast en zeker de 1e paar dagen iemand met je mee de straat op! Ze voorspellen overigens morgen niet zo mooi weer. Dus vergeet je regenpak niet! De 1e keer alleen zal je best tegen vallen, als je tenminste geen kleine wijk hebt. Door hier(op rf), maar eens verslag hoe het gaat!
Yep, iedereen is denk ik wel eens een 'dombo'! Maar, inderdaad, op maandag hoeft ik niet te werken. Was leuk vandaag. Eerst gewoon naar het gebouw. Werd ik voorgesteld aan een paar luitjes, en moest ik met een postbode meelopen. Ging alles uitleggen, waar alles was. Ff gekeken bij post sorteren, en toen mocht ik het al zelf doen. Hopelijk heb ik het een beetje goed gedaan, want anders zoeken die postbodes die het rond moeten brengen zich een ongeluk. :hum
Nou, nog even tussendoor koffie gedronken met zn allen, en daarna, van die grote fietstassen gekeregen, en een straat afgesproken (want die postbode waar ik mee, mee loopp is op een sneller ding dan mijn fiets) Enne... toen kwamen we elkaar bij één van de straten tegen. Heb ik mee gelopen, hij de straten uitgelegd ondertussen, en... nou ja, zo ging het verder. We hebben ook een wijk met z'n tweeën gedaan, ging best goed, maar wel ff wennen. En, het zijn veel straten... :)
T Laatste kwartier ging het regenen, hebben we even gerent, en even wezen schuilen onder een afdak... Morgen weer werken, en deze week nog helemaal met die postbode mee lopen, en volgende week, en daarna, daarna en daarna...enz, alles alleen. Pwwwhiew, dat wastie dan weer. ::salut
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

judith schreef:Morgen weer werken, en deze week nog helemaal met die postbode mee lopen, en volgende week, en daarna, daarna en daarna...enz,
Voor zolang het nog duurt...
RD schreef: „De functie van postbode wordt uitgekleed", aldus de bonden. TNT stuurde zijn medewerkers woensdag een folder waarin het postbedrijf de reorganisatie op een rijtje zet. Hierin wordt het aantal voltijdspostbodes, die de eigen post nog op huisnummer sorteren, drastisch teruggebracht. Daarvoor in de plaats komen goedkopere en vaak parttime werkende postbezorgers, die de post op huisnummer gesorteerd aangereikt krijgen en alleen nog maar de post hoeven rond te brengen.
~~Soli Deo Gloria~~
judith

Bericht door judith »

Hendrikus schreef:
judith schreef:Morgen weer werken, en deze week nog helemaal met die postbode mee lopen, en volgende week, en daarna, daarna en daarna...enz,
RD schreef: „De functie van postbode wordt uitgekleed", aldus de bonden. TNT stuurde zijn medewerkers woensdag een folder waarin het postbedrijf de reorganisatie op een rijtje zet. Hierin wordt het aantal voltijdspostbodes, die de eigen post nog op huisnummer sorteren, drastisch teruggebracht. Daarvoor in de plaats komen goedkopere en vaak parttime werkende postbezorgers, die de post op huisnummer gesorteerd aangereikt krijgen en alleen nog maar de post hoeven rond te brengen.
Ikniesnapnie.... :oO
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

judith schreef:
Hendrikus schreef:
Voor jou dreigt ook geen gevaar, lijkt me. Maar de beroepspostbodes hebben minder fraaie vooruitzichten. Ze worden te duur.
~~Soli Deo Gloria~~
Lassie

Bericht door Lassie »

verbaads........ mijn man krijgt een mailtje van een kennis of hij ff 8.000 euro wil voorschieten. :oO :oO :nonnon :nonnon
judith

Bericht door judith »

Hendrikus schreef:
judith schreef:
Hendrikus schreef:
Voor jou dreigt ook geen gevaar, lijkt me. Maar de beroepspostbodes hebben minder fraaie vooruitzichten. Ze worden te duur.
Worden die postbodes te duur, of gewoon de TNT?
judith

Bericht door judith »

Lassie schreef:verbaads........ mijn man krijgt een mailtje van een kennis of hij ff 8.000 euro wil voorschieten. :oO :oO :nonnon :nonnon
:bobo Nounou...
helma

Bericht door helma »

tja...

ze denken vast dat-ie een appeltje voor de dorst heeft :modo
henriët

Bericht door henriët »

madelief1983 schreef:enorm verdrietig :cry :cry
veel sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gesloten