Gijs83 schreef:judith schreef:Heel boos - boos-teleurgesteld- nu niet meer zo boos... moe.
Had vandaag mijn eerste werkdag bij de post.
Bleek het mogen pas te beginnen.
Heeft de post een fout gemaakt met de datum. Vrijdag werd ik nog voor de zekerheid gebeld door de post, of ik maandag nog kwam. Nou, was ik er vandaag... en is het morgen pas.

Tja, wat een 'dombo's' daar! Volgens mij hoeven nieuwe mensen nooit voor de 1e keer op maandag. Er bestaat ook grote kans dat (vrijwel) nooit op maandag hoeft te werken! Succes morgen! Er gaat vast en zeker de 1e paar dagen iemand met je mee de straat op! Ze voorspellen overigens morgen niet zo mooi weer. Dus vergeet je regenpak niet! De 1e keer alleen zal je best tegen vallen, als je tenminste geen kleine wijk hebt. Door hier(op rf), maar eens verslag hoe het gaat!
Yep, iedereen is denk ik wel eens een 'dombo'! Maar, inderdaad, op maandag hoeft ik niet te werken. Was leuk vandaag. Eerst gewoon naar het gebouw. Werd ik voorgesteld aan een paar luitjes, en moest ik met een postbode meelopen. Ging alles uitleggen, waar alles was. Ff gekeken bij post sorteren, en toen mocht ik het al zelf doen. Hopelijk heb ik het een beetje goed gedaan, want anders zoeken die postbodes die het rond moeten brengen zich een ongeluk.
Nou, nog even tussendoor koffie gedronken met zn allen, en daarna, van die grote fietstassen gekeregen, en een straat afgesproken (want die postbode waar ik mee, mee loopp is op een sneller ding dan mijn fiets) Enne... toen kwamen we elkaar bij één van de straten tegen. Heb ik mee gelopen, hij de straten uitgelegd ondertussen, en... nou ja, zo ging het verder. We hebben ook een wijk met z'n tweeën gedaan, ging best goed, maar wel ff wennen. En, het zijn veel straten...
T Laatste kwartier ging het regenen, hebben we even gerent, en even wezen schuilen onder een afdak... Morgen weer werken, en deze week nog helemaal met die postbode mee lopen, en volgende week, en daarna, daarna en daarna...enz, alles alleen. Pwwwhiew, dat wastie dan weer.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.