Goede morgen [2]
- Wilma van den Berg
Re: Goede morgen [2]
Een ieder een goede dag maar ook gezegende week gewenst. Zijn zegen in alle dingen maar te ervaren, in afhankelijkheid van Hem Die in elke situatie krachten kan schenken.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
Mooi gezegd! sluit ik me bij aan. Van Hem is alles te verwachten!Wilma van den Berg schreef:Een ieder een goede dag maar ook gezegende week gewenst. Zijn zegen in alle dingen maar te ervaren, in afhankelijkheid van Hem Die in elke situatie krachten kan schenken.
Ik weet, mijn Verlosser leeft

goeiesmorgens............we zijn weer begonnen aan een maand die qua weersgesteldheid tot de meest onberekenbare van het jaar gerekend mag worden.....zon, warmte, kou, regen, zelfs sneeuw en vorst zijn niet uitgesloten deze maand.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Goede morgen allemaal!
Ieder een goede dag toegewenst...
Ieder een goede dag toegewenst...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- zusterelly
Vervelend voor je... hopelijk heb je niet wakker gelegen om iets ernstigs of zo, sterkte met deze dag!helma schreef:goede morgen
slecht geslapen...nu moe
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Wilma van den Berg
zusterelly schreef:Vervelend voor je... hopelijk heb je niet wakker gelegen om iets ernstigs of zo, sterkte met deze dag!helma schreef:goede morgen
slecht geslapen...nu moe
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Nou, de morgen begon zeer beroerd..
maar met dank aan Hem,
dank aan fluitje, dank aan auto en dank aan ber10e.. en wilma en helma..
pfft.. wat heb ik eigenlijk veel..
dank jullie wel voor bemoediging..enz.
en bertiene, dank je wel dat je me uit de 'brand'helpt vanmiddag door te komen oppassen
maar met dank aan Hem,
dank aan fluitje, dank aan auto en dank aan ber10e.. en wilma en helma..
pfft.. wat heb ik eigenlijk veel..
dank jullie wel voor bemoediging..enz.
en bertiene, dank je wel dat je me uit de 'brand'helpt vanmiddag door te komen oppassen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
heb nog steeds pijnlijke ribben van de val in de sneeuw wie gaat er dan ook op een sleetje rijden als tie al 41 is...Wilma van den Berg schreef:zusterelly schreef:Vervelend voor je... hopelijk heb je niet wakker gelegen om iets ernstigs of zo, sterkte met deze dag!helma schreef:goede morgen
slecht geslapen...nu moe
en heb al een week last van vreselijke pijn in mijn bekken....alsof het symfisiolyse is ofzo

tenminste...volgens mij was dat dezelfde pijn, maar ik ben niet zwanger ofzo....
dus ik lig gewoon niet lekker in bed

- zusterelly
ai.. dat laatste herken ik helaas maar al te zeer. Moet je niet even naar de huisarts??helma schreef:heb nog steeds pijnlijke ribben van de val in de sneeuw wie gaat er dan ook op een sleetje rijden als tie al 41 is...Wilma van den Berg schreef:zusterelly schreef:Vervelend voor je... hopelijk heb je niet wakker gelegen om iets ernstigs of zo, sterkte met deze dag!helma schreef:goede morgen
slecht geslapen...nu moe
en heb al een week last van vreselijke pijn in mijn bekken....alsof het symfisiolyse is ofzo![]()
tenminste...volgens mij was dat dezelfde pijn, maar ik ben niet zwanger ofzo....
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- JolandaOudshoorn
vervelend. zou als ikjou was even naar de dokter of fysio gaan!helma schreef:heb nog steeds pijnlijke ribben van de val in de sneeuw wie gaat er dan ook op een sleetje rijden als tie al 41 is...Wilma van den Berg schreef:zusterelly schreef:Vervelend voor je... hopelijk heb je niet wakker gelegen om iets ernstigs of zo, sterkte met deze dag!helma schreef:goede morgen
slecht geslapen...nu moe
en heb al een week last van vreselijke pijn in mijn bekken....alsof het symfisiolyse is ofzo![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
oh no meid, ik hoop echt niet dat t dat is...helma schreef:heb nog steeds pijnlijke ribben van de val in de sneeuw wie gaat er dan ook op een sleetje rijden als tie al 41 is...Wilma van den Berg schreef:zusterelly schreef:Vervelend voor je... hopelijk heb je niet wakker gelegen om iets ernstigs of zo, sterkte met deze dag!helma schreef:goede morgen
slecht geslapen...nu moe
doe please rustig aan
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hoezo niet? Een nakomertje is best leuk, hoor.henriët schreef:oh no meid, ik hoop echt niet dat t dat is...helma schreef:heb nog steeds pijnlijke ribben van de val in de sneeuw wie gaat er dan ook op een sleetje rijden als tie al 41 is...
ehm...volgens mij snap jij best dat jet dat niet bedoeltTiberius schreef:Hoezo niet? Een nakomertje is best leuk, hoor.henriët schreef:oh no meid, ik hoop echt niet dat t dat is...helma schreef:heb nog steeds pijnlijke ribben van de val in de sneeuw wie gaat er dan ook op een sleetje rijden als tie al 41 is...

Tiberius schreef:Hoezo niet? Een nakomertje is best leuk, hoor.henriët schreef:oh no meid, ik hoop echt niet dat t dat is...helma schreef:heb nog steeds pijnlijke ribben van de val in de sneeuw wie gaat er dan ook op een sleetje rijden als tie al 41 is...

ik bedoel ook heeelemaal niet dat zwanger zijn, tuurlijk is een nakomertje leuk, ik heb dat vorig jaar nog gezien bij vrienden

die nog dagelijks zich verheugen met hun nakomersventje

maar ik doelde op dat symfisiolyse,
bekkenproblemen, en gezien de ervaringen die helma daarmee heeft.. en wat dat voor impact had.. vandaar.. dat hoop ik werkelijk niet, maar dat t is van t vallen.. en dat t weer overgaat..
helma, vergat ik net nog: sterkte joh
ik ga even plat