Nou, ik zou nog steeds voor een opmaat kiezen, maar dat komt misschien omdat ik teveel moet denken aan die andere melodie.Kaw schreef:Bij nader inzien zie ik de opmaat niet zo nodig zijn.
Wist je dat . . . [4]
Krent! :mrgreen:wim schreef:Haha. Dat ga ik toch eens proberen.Kaw schreef:Maar ben je jarig of is je buurman met psychoseverschijnselen opgenomen na een strijkmarathon van jouw kant?
Nee hoor, ik ben inderdaad gewoon jarig. Maar omdat ik het dit jaar niet vier, kan een traktatie hier er wel van af.
Maar evengoed van harte gefeliciteerd hoor!!
Waar is Rens? Hij is niet meer op refoforum. Hij heeft zijn weblog gesloten. Ik heb gisteren een vrouw in het bos van 't Harde gezien die erg leek op zijn vrouwtje. Ze had haar complete inboedel in haar rode kleine auto'tje zitten. Heeft iemand de blog zo goed bijgehouden dat iemand weet of ze ook zo'n rood auto'tje had? (Waarsch. Nissan Micra?)
Ja, ik mis 'm ook de laatste tijd.Kaw schreef:Waar is Rens? Hij is niet meer op refoforum. Hij heeft zijn weblog gesloten. Ik heb gisteren een vrouw in het bos van 't Harde gezien die erg leek op zijn vrouwtje. Ze had haar complete inboedel in haar rode kleine auto'tje zitten. Heeft iemand de blog zo goed bijgehouden dat iemand weet of ze ook zo'n rood auto'tje had? (Waarsch. Nissan Micra?)
Hij heeft 12 uur per dag nodig om administrator op een ander forum te zijn.wim schreef:Ja, ik mis 'm ook de laatste tijd.Kaw schreef:Waar is Rens? Hij is niet meer op refoforum. Hij heeft zijn weblog gesloten. Ik heb gisteren een vrouw in het bos van 't Harde gezien die erg leek op zijn vrouwtje. Ze had haar complete inboedel in haar rode kleine auto'tje zitten. Heeft iemand de blog zo goed bijgehouden dat iemand weet of ze ook zo'n rood auto'tje had? (Waarsch. Nissan Micra?)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.