wie heeft er een emmer voor me.......................... ?????
Wat het vandaag gaat worden, weet ik nog niet, ik ga zo even naar de super toe om rond te zoeken voor iets lekkers.................ik heb zomaar het idee dat het gaat worden
sateh van de haas met lekker pittige satehsaus................
Wat het vandaag gaat worden, weet ik nog niet, ik ga zo even naar de super toe om rond te zoeken voor iets lekkers.................ik heb zomaar het idee dat het gaat worden
weer in de kantine bij de EO vandaag. Gisteren aardappels dus vast iets italiaans of indisch vandaag.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat wordt weer.....................een race naar de pot.......aangedreven door straalkracht.......
mmm, ik zit nog te denken. Spinzie speciale met ui en ei, vissticks en aardappels of komkommersoep met afbakbroodjes, of voorjaarsstamppotje met rucola, andijvie, sla en paardebloemblederen.... ik zie wel. We hebben genoeg in huis
JolandaOudshoorn schreef:mmm, ik zit nog te denken. Spinzie speciale met ui en ei, vissticks en aardappels of komkommersoep met afbakbroodjes, of voorjaarsstamppotje met rucola, andijvie, sla en paardebloemblederen.... ik zie wel. We hebben genoeg in huis
Rens schreef:
Dat wordt weer.....................een race naar de pot.......aangedreven door straalkracht.......
Zolang je het maar niet van je tong laat rollen :mrgreen:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens schreef:
ook jij kunt in de ban hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rens schreef:
ook jij kunt in de ban hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Waarom? Ik heb het over de sateh, jij duidelijk over iets anders gisterenavond...............
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Marnix schreef:weer in de kantine bij de EO vandaag. Gisteren aardappels dus vast iets italiaans of indisch vandaag.
Doe ds. Arie de groeten Marnix! Of eet die niet tussen het gepeupel in......?
Die is denk ik wel naar huis inmiddels. Overigens is hij ongeveer de enige EO-er die niet bij voornaam wordt genoemd door de meesten. Het is voor ons "Ds. Van der Veer" of gewoon "de dominee"
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."