't Is toch allemaal romantiek op dit forum? :mrgreen:wim schreef:Zie ik hier een romance opbloeien? :mrgreen:Afgewezen schreef:Klavier, je aanwezigheid hier bevalt me wel. Ik hoop dat je een blijvertje bent.Klavier schreef:Nou, als jullie aardig voor me zijn moet het vol te houden zijn.Afgewezen schreef:Maar 'ns kijken hoe lang je het volhoudt.![]()
We hebben er hier al heel wat zien komen en gaan. :|
Ik ben nieuw
zucht ik wordt ook meteen weer als christen terrorist aangezien.Eppie schreef:Kan ik als aankomend onverdraagzame christen evt. gebruik maken van je kunsten voor een bommetje hier of daar?spenk.nl schreef:hallo allemaal,
er werd mij verteld dat ik me hier maar eens voor moest stellen, dus laat ik dat maar eens doen.
ik ben hans van leersum, 16 jaar oud, ik kom uit best, op het moment zit ik in 5 havo op het christiaan huygens college in eindhoven.
mijn hobby's zijn: websites bouwen (Spenk.nl!), computeren en psp-en(met mijn playstation portable->spelcomputer), verder intereseren wapens me( messen buksen bb-guns). ook ben ik wel eens wat actief met chemicalien en pyrotechnics.
tja dat was het wel zo'n beetje, heb je vragen, mail me maar ff of stuur een pm
Krijg je op die havo ook Nederlands??spenk.nl schreef:hallo allemaal,
er werd mij verteld dat ik me hier maar eens voor moest stellen, dus laat ik dat maar eens doen.
ik ben hans van leersum, 16 jaar oud, ik kom uit best, op het moment zit ik in 5 havo op het christiaan huygens college in eindhoven.
mijn hobby's zijn: websites bouwen(Spenk.nl!), computeren en psp-en(met mijn playstation portable->spelcomputer), verder intereseren wapens me( messen buksen bb-guns). ook ben ik wel eens wat actief met chemicalien en pyrotechnics.
Welkom!!! Je hebt leuke hobbies!spenk.nl schreef:hallo allemaal,
mijn hobby's zijn: websites bouwen(Spenk.nl!), computeren en psp-en(met mijn playstation portable->spelcomputer), verder intereseren wapens me( messen buksen bb-guns). ook ben ik wel eens wat actief met chemicalien en pyrotechnics.
Maar natuurlijk kan ik ook in behoorlijk en beschaaft Nederlands typen maar dat gaat wat langzamer. En zo erg is mijn typwerk ook weer niet als je het vergelijkt met andere tieners.Afgewezen schreef:Krijg je op die havo ook Nederlands??spenk.nl schreef:hallo allemaal,
Terroristen??? Waar, waar, waar, waar....terroristen...............DEKKING ZOEKEN, IN DE SCHUILKELDERS!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:spenk.nl schreef:
zucht ik wordt ook meteen weer als christen terrorist aangezien.
Overigens, Spenk..............welkom jong................don'w worry, be happy.............we zijn hier nu eenmaal allemaal van lotje getikt, dus trek het je niet aan!!

- Christiaan
Dat is soms ook wel een probleem, ja.Petrus schreef:Terroristen??? Waar, waar, waar, waar....terroristen...............DEKKING ZOEKEN, IN DE SCHUILKELDERS!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:spenk.nl schreef:
Overigens, Spenk..............welkom jong................don'w worry, be happy.............we zijn hier nu eenmaal allemaal van lotje getikt, dus trek het je niet aan!!![]()
![]()
![]()
Het mag soms wat serieuzer.
Wat minder geklets en wat meer zeggen.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Leven we soms in een grafkelder, of mogen we nog een geintje maken ook?? Onze Heere heeft ons óók lachspieren toebedeelt hoor!! Alleen maar serieus zijn, maakt dat je verzuurt in het leven.............we hebben niet voor niks nekharen gekregen om uit te zwammen!!!Christiaan schreef:Dat is soms ook wel een probleem, ja.Petrus schreef:Terroristen??? Waar, waar, waar, waar....terroristen...............DEKKING ZOEKEN, IN DE SCHUILKELDERS!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:spenk.nl schreef:
Overigens, Spenk..............welkom jong................don'w worry, be happy.............we zijn hier nu eenmaal allemaal van lotje getikt, dus trek het je niet aan!!![]()
![]()
![]()
- Christiaan
Nou ik vindt het hier soms wel van erg laag niveau.Petrus schreef:Leven we soms in een grafkelder, of mogen we nog een geintje maken ook?? Onze Heere heeft ons óók lachspieren toebedeelt hoor!! Alleen maar serieus zijn, maakt dat je verzuurt in het leven.............we hebben niet voor niks nekharen gekregen om uit te zwammen!!!Christiaan schreef:Dat is soms ook wel een probleem, ja.Petrus schreef:Terroristen??? Waar, waar, waar, waar....terroristen...............DEKKING ZOEKEN, IN DE SCHUILKELDERS!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:spenk.nl schreef:
![]()
![]()
Sommige fora hebben ze een aparte topic, daar kan men vol op zwamen en zuren en onzin uitkramen. Zo dat bij de andere onderwerpen serieus wordt gediscusseerd.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Niemand zal je tegenhouden om naar een forum te vertrekken die wél aansluit bij jouw niveau..............Christiaan schreef:
Nou ik vindt het hier soms wel van erg laag niveau.
Sommige fora hebben ze een aparte topic, daar kan men vol op zwamen en zuren en onzin uitkramen. Zo dat bij de andere onderwerpen serieus wordt gediscusseerd.
- Christiaan
Ik weet niet of die er zijn, die enkel zinnige discussies voeren, en die ook christelijk zijn.Petrus schreef:Niemand zal je tegenhouden om naar een forum te vertrekken die wél aansluit bij jouw niveau..............Christiaan schreef:
Ik ken zulke fora niet.
Weet je wat het aardige van postings is Christiaan......? Ze bieden zo vaak een aanknopingspunt om minder zwaar, zeg maar luchtig...desnoods jolijtig.........op in te haken door mensen die een van nature vrolijke blik op de wereld hebben, en die in heel veel dingen de humor zien. Ik ben er zo één van.Christiaan schreef:Ik weet niet of die er zijn, die enkel zinnige discussies voeren, en die ook christelijk zijn.Petrus schreef:Niemand zal je tegenhouden om naar een forum te vertrekken die wél aansluit bij jouw niveau..............Christiaan schreef:
Ik ken zulke fora niet.
Hoe vaak ik hier achter de PC (eigenlijk is het ervóór) zit, te gieren van het lachen om de een of andere zinsnede of posting............ze'lfs in serieuze onderwerpen zit vaak iets jolijtigs...........maar je moet het ook wel WILLEN zien!!! Een kromme zin, of een verhaspelde spreuk of gezegde doet me al héél erg vrolijk worden!!!!
Kom op, sta open voor de humor in het leven....lachen is een perfect medicijn tegen het zuur van het leven.