Ach Wim, dat is al van alle tijden... :mrgreen:wim schreef:Nou, ik probeerde ze heel lang het voordeel van de twijfel te geven. Maar dat lukt me nu niet meer.
Welke muziek beluister je nu? [3]
- Christiaan
Niet echt wat je noemt licht KLASSIEK!!!Hendrikus schreef:Poulenc!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Christiaan
Je weet al wat ik er van vindt. Dat hoef ik je niet te vertellen. :mrgreen:Hendrikus schreef:mwah... zwaar kun je Poulenc ook niet noemen...Christiaan schreef:Niet echt wat je noemt licht KLASSIEK!!!Hendrikus schreef:Poulenc!
Maar ik vind het altijd wel een bijzonder stuk, dat orgelconcert van Poulenc.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Hier, Petrus, een mooi stukje koormuziek om de gemoederen te sussen
Weet je, zoiets doe je niet opzettelijk. 't Is net als wanneer je buiten loopt en het regent. Dan word je nat. Niet opzettelijk, dat gebeurt gewoon vanzelf. Parapluutje helpt wel, maar daarmee houdt de regen niet op.
En een beetje erfelijk belast ben ik wel, onderwijsvolk, weetjewel...
Gelukkig heb ik van politiek geen verstand
Weet je, zoiets doe je niet opzettelijk. 't Is net als wanneer je buiten loopt en het regent. Dan word je nat. Niet opzettelijk, dat gebeurt gewoon vanzelf. Parapluutje helpt wel, maar daarmee houdt de regen niet op.
Hendrikus schreef:Hier, Petrus, een mooi stukje koormuziek om de gemoederen te sussen![]()
Had minsten iets van het Rijssens Mannenkoor verwacht van je hendrikus.
Dat heeft tenminste niveau.
Ik ben niet zo'n enorme liefhebber van orgelmuziek, maar dat orgelconcert van Poulenc vind ik waanzinnig (in de positieve zin van het woord).Christiaan schreef:Je weet al wat ik er van vindt. Dat hoef ik je niet te vertellen. :mrgreen:Hendrikus schreef:mwah... zwaar kun je Poulenc ook niet noemen...Christiaan schreef:Niet echt wat je noemt licht KLASSIEK!!!Hendrikus schreef:Poulenc!
Maar ik vind het altijd wel een bijzonder stuk, dat orgelconcert van Poulenc.
- Miscanthus
Ik vind dat stuk van Poulenc ook wel mooi.
Het heeft ook een paar maand online gestaan op orgelradio.nl
Meer info is er nog te vinden op http://www.susannaveerman.nl/poulenc.htm
Klomp 6'
Het heeft ook een paar maand online gestaan op orgelradio.nl
Meer info is er nog te vinden op http://www.susannaveerman.nl/poulenc.htm
Klomp 6'