Andere ervaringsdeskundigen?
Ik vind het schitterend beschreven!! (zoals we gewend zijn van Sigmund Brouwermayflower schreef:Ben erg benieuwd wat je er van vind ? Bestaat het trouwens maar uit een deel, of volgen er meerdere delen ?
Is dat boek dan nog te koop?Marnix schreef:Ik heb net het boek "Gilead" kado gegeven aan mijn moeder... als ze hem uit heeft ga ik hem denk ik ook maar lezen, schijnt een bijzonder mooi en goed boek te zijn. Werd door recensist Enny de Bruin (RD) "de verrassing van het afgelopen jaar, misschien zelfs wel het afgelopen decennia" genoemd. Het boek kreeg in 2004 de de Pulitzer Prize voor fictie -zeker niet de eerst de beste literaire erkenning- en de National Book Critics Circle Award 2004.
Nee hoor, hij staat nog overal te koop. Ik vond het ook een prachtig boek!uitgeworpen schreef:Is dat boek dan nog te koop?Marnix schreef:Ik heb net het boek "Gilead" kado gegeven aan mijn moeder... als ze hem uit heeft ga ik hem denk ik ook maar lezen, schijnt een bijzonder mooi en goed boek te zijn. Werd door recensist Enny de Bruin (RD) "de verrassing van het afgelopen jaar, misschien zelfs wel het afgelopen decennia" genoemd. Het boek kreeg in 2004 de de Pulitzer Prize voor fictie -zeker niet de eerst de beste literaire erkenning- en de National Book Critics Circle Award 2004.
Ik dacht dat ie uitverkocht was?