Ik zoek een net pak

eilander
Moderator

Re: RE: Re: RE: Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

eilander schreef:
Hendrikus schreef: Wat is daar nou zo vermakelijk aan? Er lopen heel wat vrouwelijke voorgangers rond op deze aardbol. Begin je dan ook te lachen, als je zo iemand tegenkomt?
Iemand uit onze achterban, waarin een vrouwelijke voorganger als onbijbels wordt afgewezen, zet dit als voorbeeld neer. Dat kun je best als vermakelijk zien.
Om een vrouwelijke voorganger kun je moeilijk lachen, dat ben ik wel met je eens.
Tiberius
Administrator

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

Terri schreef:
Luther schreef:Het liefst zou ik i.p.v. een das, dit dragen (en dan met borstzakje):

Afbeelding
Ik vind de paspop behoorlijk vrouwelijke vormen hebben en dat voor een priester of dominee ;)
Heeft ook een vrouwelijke sluiting, zo te zien. Dus ja.
liz boer

Bericht door liz boer »

Hendrikus schreef:
liz boer schreef:
Terri schreef:
Luther schreef:Het liefst zou ik i.p.v. een das, dit dragen (en dan met borstzakje):

Afbeelding
Ik vind de paspop behoorlijk vrouwelijke vormen hebben en dat voor een priester of dominee ;)
:mdr :mdr :mdr
Wat is daar nou zo vermakelijk aan? Er lopen heel wat vrouwelijke voorgangers rond op deze aardbol. Begin je dan ook te lachen, als je zo iemand tegenkomt?
De vrouwelijke voorgangers die ik tegen gekomen ben hadden geen boordje, maar gewone burgerkleding aan, bij de begrafenis van mijn tante had de domina een toga aan, dat was niets om te lachen... dus wie weet als ik eng eens een tegen kom... :haha :haha :haha
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

liz boer schreef: De vrouwelijke voorgangers die ik tegen gekomen ben hadden geen boordje, maar gewone burgerkleding aan, bij de begrafenis van mijn tante had de domina een toga aan, dat was niets om te lachen... dus wie weet als ik eng eens een tegen kom... :haha :haha :haha
Blijf dan maar vooral in het veilige Nederland, want in het buitenland is zo'n boordje voor voorgangers heel normaal, ook voor vrouwelijke. Wat daar nou zo lachwekkend aan is, ontgaat me ten enen male.
~~Soli Deo Gloria~~
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Hendrikus schreef:
liz boer schreef: De vrouwelijke voorgangers die ik tegen gekomen ben hadden geen boordje, maar gewone burgerkleding aan, bij de begrafenis van mijn tante had de domina een toga aan, dat was niets om te lachen... dus wie weet als ik eng eens een tegen kom... :haha :haha :haha
Blijf dan maar vooral in het veilige Nederland, want in het buitenland is zo'n boordje voor voorgangers heel normaal, ook voor vrouwelijke. Wat daar nou zo lachwekkend aan is, ontgaat me ten enen male.
Mij ook. Bijzonder dat mensen een hele avond kunnen bulderen van het lachen om een vrouwelijke paspop. Maar goed, zal wel gezellig geweest zijn.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

KNed schreef:
Wandelende schreef: Wat moet een leraar met een stropdas in school of voor de klas?
Sommige scholen lijken het wel verplicht te hebben gesteld.
Ik weet van een basisschool waar dit inderdaad verplicht is voor mannen, of in ieder geval was dat een jaar of 7 geleden nog zo.
Waarom is dat verplicht? Je zou bijna denken dat ze daar achterlopen, maar waarschijnlijk mag ik dat niet zeggen. Ik heb overigens wel een idee in welke richting ik het moet zoeken. Ze zijn in Zeeland niet zoveel te vinden, denk ik, al zullen ze er vast zijn.
Wel zonde voor die mannen, dat ze een hele dag met een das moeten lopen. Je zou het er benauwd van krijgen...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mara

Bericht door Mara »

Jantje schreef:
KNed schreef:
Wandelende schreef: Wat moet een leraar met een stropdas in school of voor de klas?
Sommige scholen lijken het wel verplicht te hebben gesteld.
Ik weet van een basisschool waar dit inderdaad verplicht is voor mannen, of in ieder geval was dat een jaar of 7 geleden nog zo.
Waarom is dat verplicht? Je zou bijna denken dat ze daar achterlopen, maar waarschijnlijk mag ik dat niet zeggen. Ik heb overigens wel een idee in welke richting ik het moet zoeken. Ze zijn in Zeeland niet zoveel te vinden, denk ik, al zullen ze er vast zijn.
Wel zonde voor die mannen, dat ze een hele dag met een das moeten lopen. Je zou het er benauwd van krijgen...
Er zijn scholen (middelbare) waar je het verschil niet meer ziet tussen de docent en een leerling.
Jeans met gescheurde knieën en een kreukelig T shirt daarop.
Respect hoeft niet in kleding te zitten, maar je te kleden als een overjarige puber werkt niet echt mee.
Op het Wartburg waren destijds nog wel docenten die een (zwart) kostuum droegen. Maar dat waren wel mannen bij wie dat paste.
Toen hij op bezoek kwam in het ziekenhuis, dachten de verpleegkundigen dat het de dominee was. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
liz boer

Bericht door liz boer »

Tiberius schreef:
Hendrikus schreef:
Mij ook. Bijzonder dat mensen een hele avond kunnen bulderen van het lachen om een vrouwelijke paspop. Maar goed, zal wel gezellig geweest zijn.
Tjonge wat een nuchtere mannenpraat!!! :huhu
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Piet Puk

Bericht door Piet Puk »

@VanEwijk Kun je iets met een vrouwelijke paspop?
Dodo

Bericht door Dodo »

Ik kwam deze tegen, maar dat zal van Ewijk ook wel niet bedoelen.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het verbaast me trouwens dat Van Ewijk niet genomineerd is voor de Piet Puk Bokaal.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Tiberius schreef:Het verbaast me trouwens dat Van Ewijk niet genomineerd is voor de Piet Puk Bokaal.
Hij is niet zodanig actief om daarvoor in aanmerking te komen, denk ik.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD

Bericht door DDD »

Dodo schreef:Ik kwam deze tegen, maar dat zal van Ewijk ook wel niet bedoelen.
Qua pasvorm zitten ze mooi.

De feloranje zou best leuk zijn voor een puber naar de kerk of naar de diploma-uitreiking. Maar ik zou het niet snel aantrekken, denk ik.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

DDD schreef:(...) De feloranje zou best leuk zijn voor een puber naar de kerk. (...)
:nonnon Foei toch...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-

Bericht door -DIA- »

DDD schreef: De feloranje zou best leuk zijn voor een....
....een teamleider bij een AH-filiaal....
Ik zal maar geen foto of link of zo plaatsen, i.v.m. de privacy, die we hogelijk in ere wensen te houden...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Plaats reactie