Presidentsverkiezingen USA 2016

alexv

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door alexv »

parsifal schreef:Ik las dit artikel gisteren:
http://www.patheos.com/blogs/eidos/2016 ... -on-trump/
Het kan beter uitgewerkt worden, maar er is zeker wat uit te halen. De uitspraken van Trump over de ouders van de gesneuvelde militair waren ook niet echt die van een staatsman.

En dit is wat een moeder van een soldaat in active dienst heeft te zeggen over deze ouders http://100percentfedup.com/mother-of-ac ... al-letter/
parsifal

Bericht door parsifal »

alexv schreef:
parsifal schreef:Ik las dit artikel gisteren:
http://www.patheos.com/blogs/eidos/2016 ... -on-trump/
Het kan beter uitgewerkt worden, maar er is zeker wat uit te halen. De uitspraken van Trump over de ouders van de gesneuvelde militair waren ook niet echt die van een staatsman.

En dit is wat een moeder van een soldaat in active dienst heeft te zeggen over deze ouders http://100percentfedup.com/mother-of-ac ... al-letter/
Dat is wel een andere toon dan wat Trump uitkraamde. Hij krijgt het ook voor elkaar om een groot deel van de eigen partij tegen zich in het harnas te jagen. Ook dat lijkt me niet goed voor een president.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Reiziger

Bericht door Reiziger »

Kandidaat nummer vijf meldt zich in de race om het Witte Huis:
http://nos.nl/artikel/2124066-vijfde-ka ... -huis.html
Iemand ooit van deze man/zijn standpunten gehoord?
Zou het een eventueel goed alternatief zijn voor christenen die niet op Trump of Clinton willen stemmen?
Reiziger

Bericht door Reiziger »

http://www.volkskrant.nl/buitenland/con ... ~a4353893/

Hij is conservatief. Mogelijk een goed alternatief...

Maar ja, hij wordt het waarschijnlijk toch niet
Hendrien

Bericht door Hendrien »

Clinton heeft longontsteking; ze is gisteren onwel geworden. Maar buiten dat, hoe kan een vrouw van 68 jaar eigenlijk president worden van zo'n land? Toch veel te oud? Boven de 40 jaar nemen je krachten al af; laat staan als je 68 bent.
Klavart

Bericht door Klavart »

Hendrien schreef:Clinton heeft longontsteking; ze is gisteren onwel geworden. Maar buiten dat, hoe kan een vrouw van 68 jaar eigenlijk president worden van zo'n land? Toch veel te oud? Boven de 40 jaar nemen je krachten al af; laat staan als je 68 bent.
Trump is zelfs 71 jaar. Maar meestal komt het verstand met de jaren. Al vraag ik mij af of dit voor deze beide personen wel opgaat...
Mara

Bericht door Mara »

Hendrien schreef:Clinton heeft longontsteking; ze is gisteren onwel geworden. Maar buiten dat, hoe kan een vrouw van 68 jaar eigenlijk president worden van zo'n land? Toch veel te oud? Boven de 40 jaar nemen je krachten al af; laat staan als je 68 bent.
Reagan was nog ouder.
Longontsteking kan iedereen krijgen, op elke leeftijd.
Het is wel een slopende baan, als je de foto's ziet van Obama toen hij net begonnen was en nu, zie je dat.
Afbeelding
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Zijn dat niet de gewone verouderingsverschijnselen? Want zou hij dat grijze koppie niet gekregen hebben als hij bijvoorbeeld groenteboer in downtown Chicago zou zijn geweest?
The Groom's still waiting at the altar
huisman

Bericht door huisman »

Klavart schreef:
Trump is zelfs 71 jaar. Maar meestal komt het verstand met de jaren. Al vraag ik mij af of dit voor deze beide personen wel opgaat...
Iig niet bij Trump. Hoe zo'n ****** kandidaat kan worden is mij een raadsel. (*=i ,*=d,*=i, *=o, *=o, *=t) :OO3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
alexv

Bericht door alexv »

huisman schreef:
Klavart schreef:
Iig niet bij Trump. Hoe zo'n ****** kandidaat kan worden is mij een raadsel. (*=i ,*=d,*=i, *=o, *=o, *=t) :OO3
Nou, zo idioot is hij niet neem dat maar van mij aan. Hij heeft inhoudenlijk meer te zeggen als zijn opponent. Maar ja wie ben ik, ik kijk misschien teveel van zijn speeches.
Chrisje72

Re: RE: Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door Chrisje72 »

Bonny schreef:Zijn dat niet de gewone verouderingsverschijnselen? Want zou hij dat grijze koppie niet gekregen hebben als hij bijvoorbeeld groenteboer in downtown Chicago zou zijn geweest?
Het is maar 8 jaar he...ik vind het nogal extreem, van een jonge man die ik 10 jaar jonger dan ik schat naar een oude man die ik 10 jaar ouder dan ik schat. Das een verschil van 20 jaar!
parsifal

Bericht door parsifal »

alexv schreef:
huisman schreef:
Klavart schreef:
Nou, zo idioot is hij niet neem dat maar van mij aan. Hij heeft inhoudenlijk meer te zeggen als zijn opponent. Maar ja wie ben ik, ik kijk misschien teveel van zijn speeches.
Verlicht ons. Wat voor inhoudelijke dingen heeft Trump precies te zeggen? (One liners, tellen niet als erg inhoudelijk). Het helpt zeker niet dat Clinton een deel van het volk dat ze wil gaan vertegenwoordigen "deplorable" noemt enz, maar tegenover Trump komt ze toch behoorlijk redelijk over (en ik denk dat hij zo'n beetje de enige kandidaat is tegenover wie Clinton het redelijk alternatief is).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mara

Bericht door Mara »

Een mens mag dus niet ziek zijn, als hij of zij a.s. president is. Twan Huys vond het een fout van het campagneteam dat er blijkbaar iemand met een mobiele telefoon kon filmen dat mevrouw Clinton wankelde en tegen een paaltje moest leunen.
Ze had vrijdag strikte rust voorgeschreven gekregen van de arts, begrijpelijk, want longontsteking is nog steeds een ernstige aandoening.
Toen ze na een paar uur rust bij haar dochter in het appartement weer naar buiten wandelde, vond ik haar er toch niet zo gesoigneerd als anders uitzien.
Maar gesteld wordt dat een president van de VS in alle omstandigheden grote beslissingen moet kunnen nemen, moe of ziek, maakt niet uit. Eigenlijk wordt het onmogelijke van zo iemand verwacht.
Trump speelt het slim, hij wenste haar beterschap, maar maakte - althans uiterlijk - geen gebruik van de situatie.
Wat een vreemde manier van leider kiezen is dat toch, ik ben blij dat wij dat hier niet hebben zo.
Je moet er toch niet aan denken dat het slechts gaat om Wilders en ...... vul maar een naam in.
Maxima mag gewoon nierbekkenonsteking hebben, terugkeren van een staatsbezoek en in alle rust herstellen.

Amerikaanse presidenten snel 'oud', maar leven langer dan leeftijdsgenoten

Wat opvalt aan foto's van Amerikaanse presidenten uit de tijd vóórdat ze president werden en ná het vervullen van hun ambtsperiode, is dat ze heel wat ouder zijn geworden. Niet alleen wat betreft leeftijd, maar vooral qua uiterlijk. Elk jaar van hun functie lijken er meer rimpels en grijze haren bij te komen.
Voor het oog van de camera worden presidenten tweemaal zo snel oud als de rest van de bevolking. 'Dat zou betekenen dat ze ook eerder zouden sterven. Dat wilde ik onderzoeken', aldus Olshansky.

Hij zag dat een president in functie ongeveer twee keer zo snel oud wordt als normaal, in vier jaar tijd wordt een president dus acht jaar ouder om te zien.
bron: VOLKSKRANT
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ezen

Bericht door Ezen »

Grijs word je niet zo van stress zoals meestal wordt gedacht. 't Kan wel helpen soms, maar de meeste mensen worden het vanzelf. Obama is van 61 dus nu 55. Dan valt het wel mee zoals hij op de rechter foto staat. Misschien eens op tijd naar bed.
In 2008 dus 47. Op welk tijdstip is die foto genomen? Tijdens de campagne 2008 zag hij er toch anders uit dan op deze.
Spitten en niet moe worden.
alexv

Bericht door alexv »

Iig niet bij Trump. Hoe zo'n ****** kandidaat kan worden is mij een raadsel. (*=i ,*=d,*=i, *=o, *=o, *=t) :OO3[/quote]

Nou, zo idioot is hij niet neem dat maar van mij aan. Hij heeft inhoudenlijk meer te zeggen als zijn opponent. Maar ja wie ben ik, ik kijk misschien teveel van zijn speeches.[/quote]

Verlicht ons. Wat voor inhoudelijke dingen heeft Trump precies te zeggen? (One liners, tellen niet als erg inhoudelijk). Het helpt zeker niet dat Clinton een deel van het volk dat ze wil gaan vertegenwoordigen "deplorable" noemt enz, maar tegenover Trump komt ze toch behoorlijk redelijk over (en ik denk dat hij zo'n beetje de enige kandidaat is tegenover wie Clinton het redelijk alternatief is).[/quote]

http://investmentwatchblog.com/donald-t ... ull-23min/
http://www.zerohedge.com/news/2016-09-1 ... us-economy

En als je dit one liners vindt dan kan ik je niet verder helpen. De enigste vraag die ik heb is ; laten ze (het establisment) het gebeuren ( wat hij wil)
En als je denkt dat Clinton een redelijk alternatief is dan is er voor de US geen hoop. Ze is echt een werktuig van de duivel dat is wel heel erg duidelijk als je het een beetje volgt. Er zijn maar heel weinig mensen die zo gewetenloos zijn. Zoek even op : Clinton Cash
Plaats reactie