Aart-Willem schreef:Mijn ergernis:
Mensen die zonder licht fietsen in het donker!
levensgevaarlijk!!!
Leuke binnenkomer. WelkomAart-Willem schreef:Mijn ergernis:
Mensen die zonder licht fietsen in het donker!
levensgevaarlijk!!!
Of mensen die veel en veel te zachtjes rijden op een 80km-weg. Da's ook levensgevaarlijk!Geduld schreef:Ik ben er pas achtergekomen hoe gevaarlijk dat is toen ik zelf begon met autorijden. Daarvoor dacht ik: ik rijdt toch onder de lantaarnpalen, ze zien me wel. Maar dat is dus echt niet zo. Wat mij betreft gaat de bekeuring daarvoor flink omhoog.
Bureau bellen. Vragen naar de baas van de ''golf-met-4-uitlaten-agent''Zita schreef:Een politieagent in burger die compleet uit zijn dak gaat omdat de straat geblokkeerd wordt vanwege het uitladen van een wasmachine. De chauffeur moest elders gaan parkeren, de bijrijder kon die wasmachine wel in zijn eentje een steile trap op dragen. En als ze niet meteen gehoorzaamden, kregen ze een bekeuring. En dat terwijl er niemand stond te wachten. Behalve dan meneer de agent met zijn Golf met vier uitlaten.
Dat zal toch zeker wel ergens de moeite voor geweest zijn, om een tijd in zo'n lange rij te gaan staan?huisman schreef:in de file staan.
Ongelofelijk idd. Ik kan me ook niet voorstellen dat de liefde van Christus niet meer dringt tot liefde naar de naaste ... Misschien is dat ook het probleem van het stelen ...Marieke schreef:Bepaalde Dwarse columns op refoweb
Bizar dat een redactie zulke opruiende teksten toestaat.
Dat is nog niet zo erg, zo lang het maar niet aangestoken is...Lassie schreef:Vuurwerk....![]()
vooral als ze het door de brievenbus gooien
Dat heet verdraagzaamheid.Marieke schreef:Bepaalde Dwarse columns op refoweb
Bizar dat een redactie zulke opruiende teksten toestaat.