Wist je dat........[5]
Re: Wist je dat........[4]
ik heb nog gewoon een bivakmuts;) nog nooit geen bekeuring voor gehad anders;)
wel trek ik hem als ik een winkel ofzo binnenga maar even uit.. men zou anders maar gaan denken;)
(met je bivakmuts aan de bankbalie : 1000 euro graag, en als ze je dan komen arresteren gewoon op je pasje dat je ook op de balie hebt gelegd wijzen en vragen mag een mens geen geld meer opnemen van zijn eigen rekening??)
wel trek ik hem als ik een winkel ofzo binnenga maar even uit.. men zou anders maar gaan denken;)
(met je bivakmuts aan de bankbalie : 1000 euro graag, en als ze je dan komen arresteren gewoon op je pasje dat je ook op de balie hebt gelegd wijzen en vragen mag een mens geen geld meer opnemen van zijn eigen rekening??)
ja de advertenties zijn verdacht, pal nadat ik klaagde over schimmelschade en een kapotte cv, kwamen DAAR reclames voor;) en zo heb ik dat nog een paar keer opgemerkt.refo schreef:Bij mij verschijnt hierboven in dit topic een vakantieaanbieding naar de Canarische eilanden.
heb het idee dat die reclames gekoppeld zijn aan een trefwoordenzoeker ofzo, dat als over bepaalde woorden vaker word gesproken, de daaraan gekoppelde advertenties vaker verschijnen;))
Waarschijnlijk ben je er dan aan toerefo schreef:Bij mij verschijnt hierboven in dit topic een vakantieaanbieding naar de Canarische eilanden.

...95 jaar geleden het Duitse Keizerrijk de ombelemmerde duikbootoorlog verklaarde?
...40 jaar geleden Hewlett-Packard de HP-35, de eerste wetenschappelijke elektronische zakrekenmachine op de markt bracht?
...70 jaar geleden Willem Warnaar (74), ARP-politicus en bloembollenkweker overleed? in 1925 lid Tweede Kamer en van 1905-1941: gemeenteraadslid in Sassenheim
...het 55 jaar geleden ruim 14 graden werd?
...4 Havo/Lyceum van de Fruytier vandaag een bezoek aan Naturalis in Leiden brengt?
...er vanavond een stemming in de Ger.Gem.van Opheusden is of ze de zoon van de predikant die die gemeente ruim 33 jaar diende of diens opvolger gaan beroepen?
...40 jaar geleden Hewlett-Packard de HP-35, de eerste wetenschappelijke elektronische zakrekenmachine op de markt bracht?
...70 jaar geleden Willem Warnaar (74), ARP-politicus en bloembollenkweker overleed? in 1925 lid Tweede Kamer en van 1905-1941: gemeenteraadslid in Sassenheim
...het 55 jaar geleden ruim 14 graden werd?
...4 Havo/Lyceum van de Fruytier vandaag een bezoek aan Naturalis in Leiden brengt?
...er vanavond een stemming in de Ger.Gem.van Opheusden is of ze de zoon van de predikant die die gemeente ruim 33 jaar diende of diens opvolger gaan beroepen?
...10 jaar geleden het huwelijk van de Nederlandse kroonprins Willem-Alexander met Máxima Zorreguieta werd voltrokken?
...40 jaar geleden voorstanders van een 'vrij Ierland' de Britse ambassade in Dublin in brand staken?
...65 jaar geleden Edwin Land(1909-1991, Amerikaans natuurkundige) de eerste demonstratie van de polaroidcamera gaf?
...5 jaar geleden Pieter Nouwen (57), Nederlands journalist en schrijver overleed?
...het op de trouwdag van Willem-Alexander en Maxima het maar liefst 15,5 graad werd(een record)?
...in Hostel PTC+25 in Ede vanavond een gesprek met de burgers wordt gevoerd hoe Ede er in 2025 moet uitzien?
...de SGP in Soest vanavond een avond heeft Mr.C.G.v/d Staaij over gedogen en getuigen?
...Bij orgelzaal Booy in Alkmaar vanavond een midwinterconcert is Andre Knevel(jaja hij is weer in NL!) en Liselotte Rokyta?
...er vanavond in de Ger.Gem.van Groningen gestemd gaat worden of ze Ds.B.Labee of Ds.A.T.Vergunst gaan beroepen?
...40 jaar geleden voorstanders van een 'vrij Ierland' de Britse ambassade in Dublin in brand staken?
...65 jaar geleden Edwin Land(1909-1991, Amerikaans natuurkundige) de eerste demonstratie van de polaroidcamera gaf?
...5 jaar geleden Pieter Nouwen (57), Nederlands journalist en schrijver overleed?
...het op de trouwdag van Willem-Alexander en Maxima het maar liefst 15,5 graad werd(een record)?
...in Hostel PTC+25 in Ede vanavond een gesprek met de burgers wordt gevoerd hoe Ede er in 2025 moet uitzien?
...de SGP in Soest vanavond een avond heeft Mr.C.G.v/d Staaij over gedogen en getuigen?
...Bij orgelzaal Booy in Alkmaar vanavond een midwinterconcert is Andre Knevel(jaja hij is weer in NL!) en Liselotte Rokyta?
...er vanavond in de Ger.Gem.van Groningen gestemd gaat worden of ze Ds.B.Labee of Ds.A.T.Vergunst gaan beroepen?
Pieter Nouwen. Ja dat weet ik nog wel. Op een nare manier. Hij brak zijn been en in het ziekenhuis ging het mis ...Gijs83 schreef:...10 jaar geleden het huwelijk van de Nederlandse kroonprins Willem-Alexander met Máxima Zorreguieta werd voltrokken?
- MarthaMartha
... ik op zoek ben naar een afbeelding met kerkelijke kaart.
Vanmiddag komt er iemand (buitenkerkelijk), wil door werk meer weten van Kerkelijk Nederland (en de uiterlijke verschijnselen van verschillende stromingen
)
... ik heb ooit zo'n afbeelding gezien, maar kan hem nergens vinden.
... heeft iemand een linkje (voor 13.00 uur) ?
Vanmiddag komt er iemand (buitenkerkelijk), wil door werk meer weten van Kerkelijk Nederland (en de uiterlijke verschijnselen van verschillende stromingen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
laat maar, toen ik het met een andere zoekterm probeerde op google lukte het opeens wel....MarthaMartha schreef:... ik op zoek ben naar een afbeelding met kerkelijke kaart.
Vanmiddag komt er iemand (buitenkerkelijk), wil door werk meer weten van Kerkelijk Nederland (en de uiterlijke verschijnselen van verschillende stromingen)
...90 jaar geleden Christiaan de Wet (67), Zuid-Afrikaans Boeren-generaal overleed?
... er ter nagedachtenis aan hem een beeld staat op het Otterlose zand in Park de Hoge Veluwe?...
...het 100 jaar gelden 20 graden vroor 's-nachts?
...de SGP jongeren op Walcheren vanavond een avond hebben over taalgebruik in de politiek?
...je vanavond met Staatsbosbeheer uilen kunt gaan zoeken op de Utrechtse Heuvelrug?
...er vanavond een zangavond speciaal voor mannen is in Tiel o.l.v.Jan Quintus Zwart?
...er op deze avond slechts 1 vrouw wordt toegelaten?
..dat trompettiste Edith Post is?
...de JBGG dit weekend een +21 winterconferentie heeft in Lage Vuursche?
...dat vast weer plaatjes van refo-jongeren in de sneeuw op gaat leveren?
...winterromantiek is morgen niet alleen buiten maar ook binnen in de W.H.Zwarthal in Lemelerveld met Wim Magre en Dannielle van Laar?
...morgenavond het 160e samenzanguur is in de Ger.Kerk te Renkum/Heelsum?
...er morgenavond t.g.v. van de verjaardag Hare Majesteit de koningin een Oranjeconcert is in de Regenboogkerk in Nijverdal?
...daaran het Gem.Koor Looft den Heer uit Notter en o.a.Noortje van Middelkoop aan meewerken?
...er morgenavond in de Oud.Ger.Gem.in Ned in Krimpen a/d IJssel een psalmzangavond is met Pieter Heykoop?
... er ter nagedachtenis aan hem een beeld staat op het Otterlose zand in Park de Hoge Veluwe?...
...de SGP jongeren op Walcheren vanavond een avond hebben over taalgebruik in de politiek?
...je vanavond met Staatsbosbeheer uilen kunt gaan zoeken op de Utrechtse Heuvelrug?
...er vanavond een zangavond speciaal voor mannen is in Tiel o.l.v.Jan Quintus Zwart?
...winterromantiek is morgen niet alleen buiten maar ook binnen in de W.H.Zwarthal in Lemelerveld met Wim Magre en Dannielle van Laar?
...er morgenavond t.g.v. van de verjaardag Hare Majesteit de koningin een Oranjeconcert is in de Regenboogkerk in Nijverdal?
...daaran het Gem.Koor Looft den Heer uit Notter en o.a.Noortje van Middelkoop aan meewerken?
...er morgenavond in de Oud.Ger.Gem.in Ned in Krimpen a/d IJssel een psalmzangavond is met Pieter Heykoop?
- MarthaMartha
mmm... je zou bijna ook trompet gaan spelenGijs83 schreef:...90 jaar geleden Christiaan de Wet (67), Zuid-Afrikaans Boeren-generaal overleed?
Sneeuwuilen?Gijs83 schreef: ...je vanavond met Staatsbosbeheer uilen kunt gaan zoeken op de Utrechtse Heuvelrug?
- MarthaMartha
eilander schreef:Sneeuwuilen?Gijs83 schreef: ...je vanavond met Staatsbosbeheer uilen kunt gaan zoeken op de Utrechtse Heuvelrug?

...ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat er een actieve RF'er hedenmiddag door het ijs is gezakt.
(Iets wat sommigen hier theologisch al heel lang vonden.....
)
(Iets wat sommigen hier theologisch al heel lang vonden.....

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
hum...ik had em nooit zó zwaar ingeschat.Luther schreef:...ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat er een actieve RF'er hedenmiddag door het ijs is gezakt.
(Iets wat sommigen hier theologisch al heel lang vonden.....)

ik wil een andere avater; maar ik weet niet meer hoe dat moet...