Examens 2010
Re: Examens 2010
Een mooi stukje over dit onderwerp van Ds. Kater:
http://www.puntuit.nl/realisatie/dossie ... 10-minuten
De toepassing kunnen we ook maken op andere zaken in ons leven.
http://www.puntuit.nl/realisatie/dossie ... 10-minuten
De toepassing kunnen we ook maken op andere zaken in ons leven.
Als leraar moet ik altijd grijnzen om dit soort opmerkingen!helma schreef:mijn zoon komt ook binnenvallen. "Als alles zo makkelijk is kan de vlag alvast uit"
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
toen hij de anwtoorden gecheckt had was zijn enthousiasme wel ietwat getemperdLuther schreef:Als leraar moet ik altijd grijnzen om dit soort opmerkingen!helma schreef:mijn zoon komt ook binnenvallen. "Als alles zo makkelijk is kan de vlag alvast uit"

een half jaar geleden zei zijn mentor tegen hem: jij haalt het fluitend.
Dat had die man nóóit moeten zeggen.
Vanaf die tijd is hij harder gaan fluiten dan gaan leren.
Mijn zoon Rick heeft gisteren Nederlands gedaan, hij zag er erg tegenop maar het viel hem allemaal erg mee, nu heeft ie een paar daagjes niets omdat hij praktijkexamen al gehad heeft en vrijdag heeft ie wiskunde, pffffffff spannend allemaal
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Echt spannend vind ik het niet. Ik bewonder wel de discipline van m'n dochter. Je zou dat leren toch echt een keertje zat worden.
Vandaag had ze examen muziek. Vwo. Het was pittig.
Vandaag had ze examen muziek. Vwo. Het was pittig.
onze zoon heeft er gister 2 gedaan; wiskunde en kunst. Alletwee prima gedaan
(onze zoon van 14 die na 't eten aan de beurt was om te danken; dankte al voor de goede cijfers. Dat was wel een béétje voorbarig
)
nu heeft hij pas woensdag weer de vlg...
dus hij heeft een weekje 'vakantie'

(onze zoon van 14 die na 't eten aan de beurt was om te danken; dankte al voor de goede cijfers. Dat was wel een béétje voorbarig

nu heeft hij pas woensdag weer de vlg...

- MarthaMartha
Als hij niks te doen heeft...helma schreef:onze zoon heeft er gister 2 gedaan; wiskunde en kunst. Alletwee prima gedaan![]()
(onze zoon van 14 die na 't eten aan de beurt was om te danken; dankte al voor de goede cijfers. Dat was wel een béétje voorbarig)
nu heeft hij pas woensdag weer de vlg...![]()
Weet ik nog wel wat...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik zal het doorgeven...MarthaMartha schreef:Als hij niks te doen heeft...helma schreef:onze zoon heeft er gister 2 gedaan; wiskunde en kunst. Alletwee prima gedaan![]()
(onze zoon van 14 die na 't eten aan de beurt was om te danken; dankte al voor de goede cijfers. Dat was wel een béétje voorbarig)
nu heeft hij pas woensdag weer de vlg...![]()
Weet ik nog wel wat...
stilzitten kan hij toch niet.
M'n oudste heeft vandaag: natuurkunde.
En ze is het leren spuugzat
En ze is het leren spuugzat

Laatst gewijzigd door aritha op 21 mei 2010, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze jongste ook. De zwaarste klus van het hele examen, naar verwachting.aritha schreef:M'n oudste heet vandaag: natuurkunde.
~~Soli Deo Gloria~~
Wat een vreemde namen geven jullie je kinderen toch...Hendrikus schreef:Onze jongste ook. De zwaarste klus van het hele examen, naar verwachting.aritha schreef:M'n oudste heet vandaag: natuurkunde.

Ik had altijd 5,5 en 6jes voor natuurkunde, maar het natuurkunde examen vond ik echt leuk. ik heb gewoon zitten genietenHendrikus schreef:Onze jongste ook. De zwaarste klus van het hele examen, naar verwachting.aritha schreef:M'n oudste heet vandaag: natuurkunde.

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprffZWP schreef:Wat een vreemde namen geven jullie je kinderen toch...Hendrikus schreef:Onze jongste ook. De zwaarste klus van het hele examen, naar verwachting.aritha schreef:M'n oudste heet vandaag: natuurkunde.

~~Soli Deo Gloria~~
ik ben geen kind van hun hoorHendrikus schreef:hmprffZWP schreef:Wat een vreemde namen geven jullie je kinderen toch...Hendrikus schreef:Onze jongste ook. De zwaarste klus van het hele examen, naar verwachting.aritha schreef:M'n oudste heet vandaag: natuurkunde.

en daarnaast heet ik rl absoluut geen hmprff...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
maar onze jongste is irl wel degelijk onze jongstehmprff schreef:ik ben geen kind van hun hoorHendrikus schreef:hmprffZWP schreef:Wat een vreemde namen geven jullie je kinderen toch...Hendrikus schreef: Onze jongste ook. De zwaarste klus van het hele examen, naar verwachting.![]()
en daarnaast heet ik rl absoluut geen hmprff...

~~Soli Deo Gloria~~