Hoelang nog Balkenende IV ?

Auto

Re: Hoelang nog Balkenende IV ?

Bericht door Auto »

Marie-Henriëtte schreef:Minister Van Middelkoop in een interview uit 2008:

"De nieuwe Amerikaanse president Obama kan me tien keer bellen, maar onze missie in Uruzgan stopt augustus 2010.

Ja, ja, hij houdt zich aan zijn woord, maar niet heus.

Minister Bos is dan nog een heer wat beteft zijn standvastigheid als het gaat om de missie in Uruzgan. Hij liegt en bedriegt niet.
Forget it, want tegelijk laat hij de mogelijkheid open dat de F16's en ondersteunende diensten van de Luchtmacht mogen blijven...... zijn dat geen gevechtseenheden dan? En kunnen die dan niet bij bepaalde acties betrokken worden van de Navo?

Over de rug van de militairen probeert hij voor 3 maart een verkiezingssuccesje uithalen.
refo

Bericht door refo »

Ah, we gaan op RF weer kabinetje pesten. Zal wel komen omdat er zoveel christenen inzitten....

Als Biden gaat dreigen met uit de G20 zetten enzo, dan moeten we er zeker weg. Is die man gek geworden? We nemen zelfstandig een beslissing. Zonder smerig gedreig. Dan maar geen hoge functies. Wat hebben we er aan? We hebben net gehoord van die commissie dinges dat de benoeming van De Hoop Scheffer nix te maken had met Irak. Daar kunnen we dan gevoeglijk weer aan twijfelen.

Nederland heeft he-le-maal nix te zoeken in Afghanistan. We hadden er niet eens moeten zijn. Het duurt nog 1000 jaar voor men daar de boel op orde heeft. Ik hoop dat we onze jongens en meisjes er veilig weg kunnen krijgen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Marie-Henriëtte

Bericht door Marie-Henriëtte »

Refo schreef:Ik hoop dat we onze jongens en meisjes er veilig weg kunnen krijgen.
Dat is het belangrijkste. Mijn hoop is hier ook op gevestigd.
Laatst gewijzigd door Marie-Henriëtte op 17 feb 2010, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gian

Bericht door Gian »

refo schreef: Als Biden gaat dreigen met uit de G20 zetten enzo, dan moeten we er zeker weg. Is die man gek geworden? We nemen zelfstandig een beslissing. Zonder smerig gedreig. Dan maar geen hoge functies. Wat hebben we er aan? We hebben net gehoord van die commissie dinges dat de benoeming van De Hoop Scheffer nix te maken had met Irak. Daar kunnen we dan gevoeglijk weer aan twijfelen.

Nederland heeft he-le-maal nix te zoeken in Afghanistan. We hadden er niet eens moeten zijn. Het duurt nog 1000 jaar voor men daar de boel op orde heeft. Ik hoop dat we onze jongens en meisjes er veilig weg kunnen krijgen.
Juustem!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Nu vertrekken uit Uruzgan betekent dat we er voor niets geweest zijn, dat er voor niets 23 Nederlanders zijn omgekomen en dat alle positieve ontwikkelingen die (hoe klein ook) in gang gezet zijn, door de gootsteen worden gespoeld.

Wat mij betreft houdt Balkenende z'n poot stijf en dan breekt de boel maar, maar nu buigen voor de internationaal gezien dwaze positie van de PvdA is op z'n zachst gezegd 'een beetje dom'.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
refo

Bericht door refo »

Die 23 mensen zijn al voor niets omgekomen. Er kunnen er alleen maar meer bijkomen.
Blijven om internationaal gelikt over te komen? Kom op, zeg!
Er gaan nu al stemmen op om Talibanstrijders te 'kopen'. Voor 100 euro en een nieuwe fiets willen ze de zijde van ons kiezen. Denkt er niemand na? Voor 110 euro en een nieuwe scooter gaan ze weer terug.

Als we verkiezingen krijgen hebben we op z'n vroegst met kerst een kabinet. Wie gaat er dan besluiten nemen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zosinus

Bericht door Zosinus »

Goede analyse in De Pers. CDA heeft eigen graf gegraven.

http://www.depers.nl/binnenland/441808/ ... -niet.html
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Zosinus schreef:Goede analyse in De Pers. CDA heeft eigen graf gegraven.

http://www.depers.nl/binnenland/441808/ ... -niet.html
Dat CDA z'n eigen graf gaat graven, geloof ik nog niet zo in. Waarom de PvdA zo faliekant tegen en de boel op scherp zet, snap ik helemaal. Alleen het geld. Tja, als je steun hebt verleent en daar al zoveel hebt gedaan, vind ik het onterecht om die missie ineens stop te zetten, dat is pas laf, vooral voor die mensen. Het hoeft misschien niet in grote getale daar te zitten. Volgens mij zijn de meeste militairen dit ook van mening.
Desiree

Bericht door Desiree »

Wordt een lastige vrijdag.. zal mij benieuwen! :banghead
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

jvdg

Bericht door jvdg »

Debat om 15.00 met de MP en de vice-premiers over de ontstane "verwarring" inzake Afghanistan.
Maar of dat duidelijkheid zal verschaffen....?
Auto

Bericht door Auto »

jvdg schreef:Debat om 15.00 met de MP en de vice-premiers over de ontstane "verwarring" inzake Afghanistan.
Nee hoor 16.15 uur is het voorlopig geworden.
jvdg

Bericht door jvdg »

Auto schreef:
jvdg schreef:Debat om 15.00 met de MP en de vice-premiers over de ontstane "verwarring" inzake Afghanistan.
Volgens Politiek 24 is het 15.00.
We wachten maar af.

Zojuist zag ik dat Auto gelijk heeft: 16.15
Laatst gewijzigd door jvdg op 18 feb 2010, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

refo schreef:Blijven om internationaal gelikt over te komen? Kom op, zeg!
Nou ja, gelikt over komen, het gaat om de Nederlandse participatie in de G20 (mogelijk uitsluiting), de Navo en de EU. Daar zal Nederland aan invloed verliezen. De vraag is of Nederland dat ervoor over heeft, als de PvdA koste wat kost een afgeslankte missie van 1 jaar lang niet door wil laten gaan.
refo schreef:Als we verkiezingen krijgen hebben we op z'n vroegst met kerst een kabinet. Wie gaat er dan besluiten nemen?
Dat zijn dan vooral besluiten over de flinke (impopulaire) bezuinigingen die nodig zijn om het gapende begrotingstekort te dichten. Misschien heeft de PvdA daar helemaal geen trek in en gaan ze liever de oppositie in.
huisman

Bericht door huisman »

Marie-Henriëtte schreef:
Refo schreef:Ik hoop dat we onze jongens en meisjes er veilig weg kunnen krijgen.
Dat is het belangrijkste. Mijn hoop is hier ook op gevestigd.

Gelukkig zeiden Churchill en Rossevelt dit niet op 6 juni 1944 :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
jvdg

Bericht door jvdg »

jvdg schreef:
Auto schreef:
Volgens Politiek 24 is het 15.00.
We wachten maar af.

Zojuist zag ik dat Auto gelijk heeft: 16.15
Gesloten