Een beetje flauw om op die manier de geneugten van je wederhelft te verzieken.Luther schreef:Mijn dierbare echtgenote heeft één keer zo'n party bij ons thuis georganiseerd. Ik ben toen thuis gebleven en tussen die dames gaan zitten en heb hele domme vragen (in vrouwenogen dan) zitten stellen. Toen was 's avonds het commentaar: Dat doe ik dus nooit meer hier; de groeten, ik ga niet voor gek zitten...Mister schreef:Precies. Wat gelijk mede de reden is dat het hier in huis niet plaatsvindt. Verder heeft mijn vrouw er zelf gelukkig ook helemaal geen trek in om iets dergelijks binnen te halen.Luther schreef:Nee, mijn vrouw gaat er wel heen, maar dan met een doel: ik wil hooguit x of y kopen of niks. En dan kunnen ze praten als brugman, sociale druk of niet, dat moet je gewoon weerstaan.Ah, zei ik, missie geslaagd!
Party's
Re: Party's
Nee hoor, we hebben er later beiden zeer veel plezier aan beleefd...Tiberius schreef:Een beetje flauw om op die manier de geneugten van je wederhelft te verzieken.Luther schreef:Mijn dierbare echtgenote heeft één keer zo'n party bij ons thuis georganiseerd. Ik ben toen thuis gebleven en tussen die dames gaan zitten en heb hele domme vragen (in vrouwenogen dan) zitten stellen. Toen was 's avonds het commentaar: Dat doe ik dus nooit meer hier; de groeten, ik ga niet voor gek zitten...Mister schreef:Precies. Wat gelijk mede de reden is dat het hier in huis niet plaatsvindt. Verder heeft mijn vrouw er zelf gelukkig ook helemaal geen trek in om iets dergelijks binnen te halen.Luther schreef:Nee, mijn vrouw gaat er wel heen, maar dan met een doel: ik wil hooguit x of y kopen of niks. En dan kunnen ze praten als brugman, sociale druk of niet, dat moet je gewoon weerstaan.Ah, zei ik, missie geslaagd!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wat voor vragen waren dat dan zoal?
"Hoe halen jullie het in je hoofd om zo'n vorm te verzinnen?", bijvoorbeeld?
1 voorbeeld: Bij een groentendroger: Kun je daar ook je sokken in drogen als je zweetvoeten hebt?Tiberius schreef:Wat voor vragen waren dat dan zoal?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wat was het antwoord? Nee, daar moet je een kaasdroger voor kopen, of zoiets?Luther schreef:1 voorbeeld: Bij een groentendroger: Kun je daar ook je sokken in drogen als je zweetvoeten hebt?Tiberius schreef:Wat voor vragen waren dat dan zoal?
(Als je niet wilt antwoorden vanwege je zelfopgelegde postingsquotum, kan ik er wel een paar honderd weggooien, hoor).
- JolandaOudshoorn
Antwoord kan hij niet meer geven, hij zit aan zijn limiet!Tiberius schreef:Wat was het antwoord? Nee, daar moet je een kaasdroger voor kopen, of zoiets?Luther schreef:1 voorbeeld: Bij een groentendroger: Kun je daar ook je sokken in drogen als je zweetvoeten hebt?Tiberius schreef:Wat voor vragen waren dat dan zoal?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jean vindt die party 's ook niets, maar als ik er een wil geven, vindt hij dat prima. Als ik het maar op tijd zeg, zodat ie s avonds voortijdig voor t festijn weg is, zoekt hij ook gewoon iets leuks op, ff naar mn pa of broer oidTiberius schreef:In het geheel niet.Orchidee schreef:HERKENBAAR?
Ik zie het probleem niet zo, als zij een party (Tupperware, Milene, of wathever) met vrienden, kennissen en buren wil organiseren.
Mijn ding zou het niet zijn, maar als ze daar nou plezier in heeft?
Ik dacht trouwens, Orchidee, dat jij een vrouw was?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk dat SARA LEE wijs handelde door haar Direct Selling afdeling te verkopen aan Tuppeware Brands
http://www.tupperwarebrands.com/
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Sara Lee is toch een koffie- en tabaksboer?-DIA- schreef:Ik denk dat SARA LEE wijs handelde door haar Direct Selling afdeling te verkopen aan Tuppeware Brands
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Gelukkig ligt mijn wederhelft al te pitten.
Was ik nog maar mod, dan kon ik deze posting verwijderen.

en een goeie fotograaf! Ik hoop dat meneer Clementijn dit ziet, dan weet hij meteen ook hoe je je collectie aantrekkelijk neer kunt zetten

jvdg schreef:![]()
![]()
![]()
Gelukkig ligt mijn wederhelft al te pitten.
Was ik nog maar mod, dan kon ik deze posting verwijderen.

super mooi toch??!!!
we geven dit toch wel op aan de belasting he ! en compenseren de zelfstandige ondernemer die ook deze artikelen verkopen 

Ik vind al die jurkjes e.d. heel erg schattig, maar om ze te moeten strijken zijn ze echt vreselijk. Al die rouches en laagjes e.d. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.