dan heb je een gezinshoofdbedekking.helma schreef:als ik die van CDA-Kamerlid Antoinette Vietch over kan nemen, heb ik gelijk een hoed voor al mijn dochters

dan heb je een gezinshoofdbedekking.helma schreef:als ik die van CDA-Kamerlid Antoinette Vietch over kan nemen, heb ik gelijk een hoed voor al mijn dochters
Stuur haar een mail je weet maar nooit "vragen staat vrij"helma schreef:als ik die van CDA-Kamerlid Antoinette Vietch over kan nemen, heb ik gelijk een hoed voor al mijn dochters
op?monique schreef:wat had verdonk tog een leuk hoedje op
Af!MarthaMartha schreef:op?monique schreef:wat had verdonk tog een leuk hoedje op
Hee, wie hebben we daar?tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
zo lopen ze er in Rijssen (op zondag) toch ook bij? (de vrouwen dan he).tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
Moet je wel gek zijn als je daar mee gaat lopen.
Om maar zo te zeggen: liever een vrouw in een broek in de kerk dan met zo'n hoed. In een straal van 9 meter zie je nietsLassie schreef:zo lopen ze er in Rijssen (op zondag) toch ook bij? (de vrouwen dan he).tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
Nounounou, dat dat hier zomaar kán..Democritus schreef:Om maar zo te zeggen: liever een vrouw in een broek in de kerk dan met zo'n hoed. In een straal van 9 meter zie je nietsLassie schreef:zo lopen ze er in Rijssen (op zondag) toch ook bij? (de vrouwen dan he).tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
Marco schreef:Nounounou, dat dat hier zomaar kán..Democritus schreef:
Om maar zo te zeggen: liever een vrouw in een broek in de kerk dan met zo'n hoed. In een straal van 9 meter zie je niets
Terwijl het probleem toch simpel op te lossen is:
http://www.vergelijk.nl/speelgoed/hibba/looky_periscoop