Waar en wat schuift het per uur (ex BTW, ex voorrijkosten etc etc etc)Afgewezen schreef:Ik zoek een werkster.![]()

Waar en wat schuift het per uur (ex BTW, ex voorrijkosten etc etc etc)Afgewezen schreef:Ik zoek een werkster.![]()
Ander schreef:heerlijk henriet. Ik ben dol op leutertopics.En ik ben ook nog eens 1 dag in de week HUISMAN!!!!
Klopt. En nu al helemaal niet, met een kind van drie weken. Dat is af en toe te veel huishouden voor één persoon.henriët schreef:Bij Marco werkt het zo niet, zo te zien.Marco schreef:Gefeliciteerd, alvast. Maarrehh.. Denk je dat ze dan het hele huishouden gaat doen (en jij daar dus helemaal vanaf bent)?Marnix schreef:Precies.... en lang niet alle mannen hier hebben een vrouw die het huishouden voor ze doet. Ik moet het ook nog tot april zonder huisvrouw stellen![]()
![]()
Ik ben van de arme tak, dus...Bonny schreef:Waar en wat schuift het per uur (ex BTW, ex voorrijkosten etc etc etc)Afgewezen schreef:Ik zoek een werkster.![]()
![]()
is het niet zo dat hmprff bij je in de buurt woont, en studente is .. wellicht wil ze wel wat bijverdienen..Afgewezen schreef:Ik ben van de arme tak, dus...Bonny schreef:Waar en wat schuift het per uur (ex BTW, ex voorrijkosten etc etc etc)Afgewezen schreef:Ik zoek een werkster.![]()
![]()
wil ze geheel gratis en voor niks een toets maken? Dat kan altijd hier (helaas heb ik vanmorgen de vloer al drie keer gedweild, dus die vaardigheid kunnen we op dit moment niet toetsen).zusterelly schreef:Vandaag samen met dochter van 10 de keuken schoongemaakt. Ze had geen school, maar nu heeft ze toch wat geleerd
Zita schreef:wil ze geheel gratis en voor niks een toets maken? Dat kan altijd hier (helaas heb ik vanmorgen de vloer al drie keer gedweild, dus die vaardigheid kunnen we op dit moment niet toetsen).zusterelly schreef:Vandaag samen met dochter van 10 de keuken schoongemaakt. Ze had geen school, maar nu heeft ze toch wat geleerd
die vaardigheid mag ze wel bij mij toetsenZita schreef:wil ze geheel gratis en voor niks een toets maken? Dat kan altijd hier (helaas heb ik vanmorgen de vloer al drie keer gedweild, dus die vaardigheid kunnen we op dit moment niet toetsen).zusterelly schreef:Vandaag samen met dochter van 10 de keuken schoongemaakt. Ze had geen school, maar nu heeft ze toch wat geleerd
Inderdaad MM... geef er acht opMarthaMartha schreef:óf je bent naïefErasmiaan schreef:Deze zin, plus die smiley erachter, snap ik niet zo. Is er een reden om dat aan te nemen? En is dat om te grijnzen?We verwachten niet binnen enkele jaren kinderen te ontvangen.
óf je wilt een discussie starten
als dat laatste waar is, doe dat dan in een ander topic...
kunnen wij hier over het huishouden verder leuteren....
op mijn huishouden geef ik goede acht (daarom ben ik hier en niet bij jouDemocritus schreef:Inderdaad MM... geef er acht opMarthaMartha schreef:óf je bent naïefErasmiaan schreef:Deze zin, plus die smiley erachter, snap ik niet zo. Is er een reden om dat aan te nemen? En is dat om te grijnzen?We verwachten niet binnen enkele jaren kinderen te ontvangen.
óf je wilt een discussie starten
als dat laatste waar is, doe dat dan in een ander topic...
kunnen wij hier over het huishouden verder leuteren....