jvdg schreef:
Geen zwartkijker, maar een tunnelkijker.
Het kan echt geen kwaad om rond te kijken in kringen die de jouwe niet zijn.
Kennis nemen van andere standpunten kan ver(r)ijkend werken.
Thessalonicensen 5:21:
Beproeft alle dingen; behoudt het goede.
?? schreef:
Het theaterpodium biedt ruimte voor dans (Damaris Verduijn), gedichten (Rik Zutphen) en cabaret (Nitrauw en Van Goor).
Zou dit echt verrijkend zijn?
Op elk beurs -ja, zelfs op de Wegwijs en de Familiedagen- vind je stands waar je aan voorbij gaat en denkt: dat is niks voor mij.
Dans en poëzie komen overigens ook in de Bijbel voor. Vaker dan we misschien wel willen weten. We zingen er zelfs van: GIj hebt mijn weeklacht en geschrei veranderd in een blijde rei! Dat is dans!
Maar afgezien daarvan: het staat iedereen vrij om aan een stand of een podium voorbij te lopen zonder er kennis van te nemen.
En wat als nou net op dat podium Toeschouwer ons een kopje koffie aanbiedt?
Podia zijn meestal niet de plekken waar men de bezoekers koffie aanbiedt
Jullie zijn welkom op stand D107, voor een kopje koffie of iets fris, misschien is er ook nog wel een pilsje. Zelf ben ik er alleen zaterdag, vrijdag is er wel een zoon van me en ik zal hem vertellen dat hij mensen van het forum wat lekkers aanbiedt.
Geef me maar je adres, dan zal ik zorgen voor gratis toegangskaartjes, dat kan via een PB, dat scheelt je toch weer € 5.- pp.
Begin volgende week stuur ik ze je toe (zolang de voorraad strekt).
Laatst gewijzigd door Toeschouwer op 13 mar 2009, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Een kleine impressie. Ik vond 't een leuke beurs, overzichtelijk, veel aardige mensen ontmoet. Voor herhaling vatbaar. En gezien de belangstelling zal die herhaling er vast wel komen.