Geen idee. Maar het lijkt medisch en het lijkt op werk. Nou daar word ik niet bepaald blij van.MarthaMartha schreef: dus jij weet wat het is?
raadt dan even bij raad de plaat....
wat ben jij kwijt?
Re: wat ben jij kwijt?
kan ik het zo goed maken??wim schreef:Geen idee. Maar het lijkt medisch en het lijkt op werk. Nou daar word ik niet bepaald blij van.MarthaMartha schreef: dus jij weet wat het is?

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Dat komt iets meer in de richting.Ariene schreef:kan ik het zo goed maken??wim schreef:Geen idee. Maar het lijkt medisch en het lijkt op werk. Nou daar word ik niet bepaald blij van.MarthaMartha schreef: dus jij weet wat het is?
Ik ben niets kwijt, maar Unionist mist 1 posting. Hij kan dus terug komen!!!1!!
Tsja, nou moet ik jou zeker een digitale oppepper geven?Ariene schreef:Mijn goede humeur...![]()
![]()
Onmogelijk!!!wim schreef:Tsja, nou moet ik jou zeker een digitale oppepper geven?Ariene schreef:Mijn goede humeur...![]()
![]()
(Ik zou vanavond naar mijn schoonzus gaan ('t is haar trouwdag) maar nu belde mijn man (weer) dat hij pas laat thuis komt vanavond. De oppas kan niet...dus....)
Maar kom, de positieve kant is dat ik ongestoord kan ereffen!!

.. een kilo of wat..
appels, peren, vet...Marco schreef:.. een kilo of wat..
- MarthaMartha
houden we je aan....Ariene schreef:Onmogelijk!!!wim schreef:Tsja, nou moet ik jou zeker een digitale oppepper geven?Ariene schreef:Mijn goede humeur...![]()
![]()
(Ik zou vanavond naar mijn schoonzus gaan ('t is haar trouwdag) maar nu belde mijn man (weer) dat hij pas laat thuis komt vanavond. De oppas kan niet...dus....)
Maar kom, de positieve kant is dat ik ongestoord kan ereffen!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
kwijt is wat je tijdelijk niet heb, naarstig naar op zoek bent en weer terug wilt vinden oké?!
Anders kan het wel bij verliezen.....
Maar daar kon die citrus-pers niet bij, want het is geen verlies, hij móest er zijn....... ergens..... en dat was ie ook
Anders kan het wel bij verliezen.....
Maar daar kon die citrus-pers niet bij, want het is geen verlies, hij móest er zijn....... ergens..... en dat was ie ook

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Tja... ik ben altijd alles kwijt. Sleutels, bril, borstel, pyama.... Je kunt het zo gek niet bedenken...
Vandaar dat ik zou wensen dat ik de eigenschap "Alles kwijtraken" kwijt was!
Maar ja.. dat hoort eigenlijk niet in dit topic, maar in het topic "Wat zou jij wensen dat je kwijt was?"
En die is er niet...
Vandaar dat ik zou wensen dat ik de eigenschap "Alles kwijtraken" kwijt was!

Maar ja.. dat hoort eigenlijk niet in dit topic, maar in het topic "Wat zou jij wensen dat je kwijt was?"
En die is er niet...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Ik mis al een tijd lang mijn sleutelbos.
Hij moet hier ergens liggen maar we hebben geen idee.
o ja, en af en toe mijn verstand, maar die kunnen jullie ook niet vinden ben ik bang voor.
o ja, en af en toe mijn verstand, maar die kunnen jullie ook niet vinden ben ik bang voor.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Onze buren waren dat onlangs ook kwijt. Ze vonden het in een oud papierdoos!fluitje schreef:Ik mis al een tijd lang mijn sleutelbos.
Verder vind ik dit een leutertopic en voegt niets dus pleit ik voor een

Je buren hadden hun verstand bij het oud papier gelegd??!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.