De Bible-belt is toch meer de streek van Zeeland t/m de Veluwe en evt.Rijssen/Staphorst daarbij. Friesland valt daar toch buiten? Hoewel daar in bij bepaalde gemeente best wel wat refo's kunnen wonen.jvdg schreef:Dat klopt wel hoor.Gijs83 schreef:Opvallend vond ik wel dat ze ook bepaalde Friese gemeenten tot de Bible-belt rekenden.
Denk alleen maar aan Drachten en Wouterswoude en nog veel meer plaatsen.......
Nieuwjaars schade
Re: Nieuwjaars schade
Wouterwoude is de Noordkaap van de Biblebelt.Gijs83 schreef:De Bible-belt is toch meer de streek van Zeeland t/m de Veluwe en evt.Rijssen/Staphorst daarbij. Friesland valt daar toch buiten? Hoewel daar in bij bepaalde gemeente best wel wat refo's kunnen wonen.jvdg schreef:Dat klopt wel hoor.Gijs83 schreef:Opvallend vond ik wel dat ze ook bepaalde Friese gemeenten tot de Bible-belt rekenden.

Ach, die belt maakt nog een kronkel naar het noorden.Gijs83 schreef:De Bible-belt is toch meer de streek van Zeeland t/m de Veluwe en evt.Rijssen/Staphorst daarbij. Friesland valt daar toch buiten? Hoewel daar in bij bepaalde gemeente best wel wat refo's kunnen wonen.jvdg schreef:Dat klopt wel hoor.Gijs83 schreef:Opvallend vond ik wel dat ze ook bepaalde Friese gemeenten tot de Bible-belt rekenden.

t gaat hier nu over waar de bibelbelt is, en niet op de nieuwjaarsschade...

Zonder de dalen geniet je niet van de pieken.
Om de schade in de biblebelt te kunnen vaststellen, moet je eerst weten wat tot de biblebelt moet worden gerekend.Joowannu schreef:t gaat hier nu over waar de bibelbelt is, en niet op de nieuwjaarsschade...![]()
- Bonny
- Contacteer:
En dat is over het algemeen de sliert van Zeeland, via Zuid-Holland, Utrecht, Veluwe naar Overijssel. met wat uitwaaiers naar andere regio's, zoals Friesland.jvdg schreef:Om de schade in de biblebelt te kunnen vaststellen, moet je eerst weten wat tot de biblebelt moet worden gerekend.Joowannu schreef:t gaat hier nu over waar de bibelbelt is, en niet op de nieuwjaarsschade...![]()
The Groom's still waiting at the altar