Misselijkmakende streken.....

Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door Ander »

Ariene schreef:
Ander schreef:
Tiberius schreef:
Lassie schreef:De washandjes omkeren waarin ontlasting zit. GEWELDIG
Dat zijn met recht misselijkmakende streken. ;)
Nou, toen ik nog in het ziekenhuis werkte was dat echt smerig. Ik douchete me na het werk en gebruikte handdoek en washand van het ziekenhuis. Ik controleerde altijd de binnenkant. Sommigen waren nog redelijk gevuld met bruinige spikkels...
Klopt!
wij mogen ze eigenlijk ook niet binnenstebuiten keren, maar ik doe het vaak automatisch.

Maar, zelfs die bruine spikkels zijn gewassen, dus helemaal schoon! :nananere
Klopt, in de kookwas, dus ik werd er ook wel makkelijker in op een gegeven moment. Ze bleven wel onder je nagels zitten, die bruine stukjes, als je bij het wassen van de mensen je hand er in stak.
Gebruikersavatar
Ariene
Berichten: 2687
Lid geworden op: 08 jul 2005, 15:44

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door Ariene »

Ander schreef:
Ariene schreef:
Ander schreef:
Tiberius schreef: Dat zijn met recht misselijkmakende streken. ;)
Nou, toen ik nog in het ziekenhuis werkte was dat echt smerig. Ik douchete me na het werk en gebruikte handdoek en washand van het ziekenhuis. Ik controleerde altijd de binnenkant. Sommigen waren nog redelijk gevuld met bruinige spikkels...
Klopt!
wij mogen ze eigenlijk ook niet binnenstebuiten keren, maar ik doe het vaak automatisch.

Maar, zelfs die bruine spikkels zijn gewassen, dus helemaal schoon! :nananere
Klopt, in de kookwas, dus ik werd er ook wel makkelijker in op een gegeven moment. Ze bleven wel onder je nagels zitten, die bruine stukjes, als je bij het wassen van de mensen je hand er in stak.
:humhihi :haha :humhihi

Al gegeten JvdG?
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door jvdg »

Ariene schreef:
Ander schreef:
Ariene schreef:
Ander schreef: Dat zijn met recht misselijkmakende streken. ;)

Klopt!
wij mogen ze eigenlijk ook niet binnenstebuiten keren, maar ik doe het vaak automatisch.

Maar, zelfs die bruine spikkels zijn gewassen, dus helemaal schoon! :nananere
Klopt, in de kookwas, dus ik werd er ook wel makkelijker in op een gegeven moment. Ze bleven wel onder je nagels zitten, die bruine stukjes, als je bij het wassen van de mensen je hand er in stak.
:humhihi :haha :humhihi

Al gegeten JvdG?
Ja, 't is gelukt (chili con carne), ondanks deze misselijkmakende streken........ :)
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door Lassie »

nou ik had het pas nog. Die stomme verzorgenden ook ze gooien de vieze washand met behoorlijk wat inhoud binnenstebuiten zo in de wasmachine..... :banghead :banghead en lezen in een rapportage map kennen ze ook al niet......(sorry niet alle verzorgenden zijn zo, maar sommigen) :mad :mad :mad :mad :mad :pan
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door Rens »

Maar, by the way, we hadden het over het jatten van scootmobielen en rollators en het en passant slopen en in de sloot kwakken...........

Het komt ook voor dat onverlaten de sloten van invalidenauto'tjes (Canta's) volspuiten met secondenlijm, of alle banden leksteken......daar stá je dan...je kunt geen boodschappen meer doen e.d.

ik vind het zó verschrikkelijk mín, je bent toch geen méns meer als je die dingen flikt???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door jvdg »

Rens schreef:Maar, by the way, we hadden het over het jatten van scootmobielen en rollators en het en passant slopen en in de sloot kwakken...........

Het komt ook voor dat onverlaten de sloten van invalidenauto'tjes (Canta's) volspuiten met secondenlijm, of alle banden leksteken......daar stá je dan...je kunt geen boodschappen meer doen e.d.

ik vind het zó verschrikkelijk mín, je bent toch geen méns meer als je die dingen flikt???
Je moet even door de reacties heen prikken, Rens, alle inzenders zijn bewogen met het lot van de gedupeerden, en keuren deze afschuwelijke acties volkomen af.

Ik blijf hopen dat de daders zich bewust worden van hun missselijke streken, en dat onze overheden hun dat (praktisch) duidelijk maken.
Meeting
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 nov 2008, 12:08
Locatie: soms een eilandbewoner

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door Meeting »

Rens schreef:Maar, by the way, we hadden het over het jatten van scootmobielen en rollators en het en passant slopen en in de sloot kwakken...........

Het komt ook voor dat onverlaten de sloten van invalidenauto'tjes (Canta's) volspuiten met secondenlijm, of alle banden leksteken......daar stá je dan...je kunt geen boodschappen meer doen e.d.

ik vind het zó verschrikkelijk mín, je bent toch geen méns meer als je die dingen flikt???

Het is verschrikkelijk min dat jongelui dit doen en ze moeten ook stevig worden aangepakt met een passende straf zodat ze het de volgende keer wel laten. Vaak zie je dat zulke personen bij bureau halt terecht komen en dan een straf krijgen.
Maar of het helpt?! Ik weet het niet. Ik ken iemand die ook om een of andere reden bij bureau halt terecht kwam en voor straf een halve dag moest werken in een verzorgingstehuis. Maar hij had het zoooo fantastisch naar z'n zin dat hij opbelde met de mededeling dat hij de rest van de dag daar bleef. Hij ervoer het helemaal niet als een straf. Zo zie je maar!
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door jvdg »

Meeting schreef:
Rens schreef:Maar, by the way, we hadden het over het jatten van scootmobielen en rollators en het en passant slopen en in de sloot kwakken...........

Het komt ook voor dat onverlaten de sloten van invalidenauto'tjes (Canta's) volspuiten met secondenlijm, of alle banden leksteken......daar stá je dan...je kunt geen boodschappen meer doen e.d.

ik vind het zó verschrikkelijk mín, je bent toch geen méns meer als je die dingen flikt???

Het is verschrikkelijk min dat jongelui dit doen en ze moeten ook stevig worden aangepakt met een passende straf zodat ze het de volgende keer wel laten. Vaak zie je dat zulke personen bij bureau halt terecht komen en dan een straf krijgen.
Maar of het helpt?! Ik weet het niet. Ik ken iemand die ook om een of andere reden bij bureau halt terecht kwam en voor straf een halve dag moest werken in een verzorgingstehuis. Maar hij had het zoooo fantastisch naar z'n zin dat hij opbelde met de mededeling dat hij de rest van de dag daar bleef. Hij ervoer het helemaal niet als een straf. Zo zie je maar!

Zeker, zeker, als het zo afloopt is er een belangrijk doel bereikt.
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: Misselijkmakende streken.....

Bericht door Wilma van den Berg »

Lassie schreef:nou ik had het pas nog. Die stomme verzorgenden ook ze gooien de vieze washand met behoorlijk wat inhoud binnenstebuiten zo in de wasmachine..... :banghead :banghead en lezen in een rapportage map kennen ze ook al niet......(sorry niet alle verzorgenden zijn zo, maar sommigen) :mad :mad :mad :mad :mad :pan
Kan het helemaal begrijpen Lassie. Het mag ook helemaal niet voorkomen, daar heb je geljik in. Misschien kun je het op ene andere manier doorgeven aan de verzorgenden oid, zodat ze het wel lezen? (mega-slordig trouwens om de map niet te lezen :jongle )
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Plaats reactie