Niet meer kunnen onderschrijven van de forumregels

sander

Re: Niet meer kunnen onderschrijven van de forumregels

Bericht door sander »

BJD schreef:http://www.rorate.com/forum/index.php

Ik zag Rens er al tussen staan als nieuw lid :langue
Klopt. Hij is al een tijdje lid. In ieder geval vanaf mei....
Op 12 mei ’08 21:09u Rensze van der Linden schreef:
Waar zit de "paradox" in dan?
:modo
caprice

Bericht door caprice »

Beste Rens,

Enerzijds betreur ik het dat je deze stap genomen hebt van kerkverandering. Het is niet licht om zomaar te doen. Leg het voor de Heere neer. Ons hart is zo arglistig. Iets wat van onszelf is kunnen we zo makkelijk aanzien voor iets wat van de Heere is. Ik wil er verder niets over zeggen.

Het is prijzenswaardig dat je je hierom teruggetrokken hebt van dit forum, nu je de forumregels niet meer onderschrijven kunt. In zo'n geval is er ook geen andere weg. Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

caprice schreef:Beste Rens,

Enerzijds betreur ik het dat je deze stap genomen hebt van kerkverandering. Het is niet licht om zomaar te doen. Leg het voor de Heere neer. Ons hart is zo arglistig. Iets wat van onszelf is kunnen we zo makkelijk aanzien voor iets wat van de Heere is. Ik wil er verder niets over zeggen.

Het is prijzenswaardig dat je je hierom teruggetrokken hebt van dit forum, nu je de forumregels niet meer onderschrijven kunt. In zo'n geval is er ook geen andere weg. Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
:bobo
~~Soli Deo Gloria~~
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Toch blijft onze Rens een boeiend persoon ;)

en alvast: Welkom terug!
Ander

Bericht door Ander »

caprice schreef: Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
:haha +1:((
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

caprice schreef:
Oei, als er maar mensen overblijven naast Caprice...
albion

Bericht door albion »

Mister schreef:
caprice schreef:
Oei, als er maar mensen overblijven naast Caprice...
Heel wat, denk ik
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lourens

Bericht door Lourens »

caprice schreef: Het is prijzenswaardig dat je je hierom teruggetrokken hebt van dit forum, nu je de forumregels niet meer onderschrijven kunt. In zo'n geval is er ook geen andere weg. Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
Tja, nu moet ik ook weer gaan nadenken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wellicht kan deze mededeling van al weer een jaar geleden helderheid verschaffen.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Ander schreef:Rens,
het ga je goed! Jouw leven kent Roomse en Gereformeerde tijdperken. Tot ziens weer wanneer je weer in een Gereformeerd tijdperk ben aangeland!
Hee Rens, 7002 postings, dat is geen aantal om mee te stoppen. :nonnon

Weet je nog van die vorige keer, toen je het klooster in wilde?

Tot gauw! En houd ondertussen je gezondheid in de gaten.
~~Soli Deo Gloria~~
Rens

Bericht door Rens »

caprice schreef: Leg het voor de Heere neer. Ons hart is zo arglistig. Iets wat van onszelf is kunnen we zo makkelijk aanzien voor iets wat van de Heere is..
Dit gisterenavond offline lezende, begon er iets in mij te knagen.

IS het iets van de Heer? Of is het iets van mijzelf?

Ik heb toen nogmaals de HC erbij gepakt, en er wat stukken in doorgelezen, en vrijwel ongemerkt kwam ik terecht bij Zondag vraag/antwoord 80.......

Ik heb vrijwel de hele nacht niet kunnen slapen, en hetgeen gezegd en gelezen was steeds weer overdenkend......kan ik wérkelijk de grondslagen van de 3 FvE niet onderschrijven?

Pas tegen de ochtend had ik iets van: ik kan ze wel degelijk onderschrijven, maar waar komt die aanhoudende hang naar de RK dan vandaan? Die vraag, althans het antwoord daarop, kan ik niet helder krijgen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ander

Bericht door Ander »

Rens schreef:
caprice schreef: Leg het voor de Heere neer. Ons hart is zo arglistig. Iets wat van onszelf is kunnen we zo makkelijk aanzien voor iets wat van de Heere is..
Dit gisterenavond offline lezende, begon er iets in mij te knagen.

IS het iets van de Heer? Of is het iets van mijzelf?

Ik heb toen nogmaals de HC erbij gepakt, en er wat stukken in doorgelezen, en vrijwel ongemerkt kwam ik terecht bij Zondag vraag/antwoord 80.......

Ik heb vrijwel de hele nacht niet kunnen slapen, en hetgeen gezegd en gelezen was steeds weer overdenkend......kan ik wérkelijk de grondslagen van de 3 FvE niet onderschrijven?

Pas tegen de ochtend had ik iets van: ik kan ze wel degelijk onderschrijven, maar waar komt die aanhoudende hang naar de RK dan vandaan? Die vraag, althans het antwoord daarop, kan ik niet helder krijgen.
Welkom terug! :super
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Rens schreef:
Nestwarmte? Welkom terug! ;)
The Groom's still waiting at the altar
henriët

Bericht door henriët »

oh oh Rens,
heerlijk voor je, dat je zo je gedachten hier kunt neerzetten he..

welkom weer hoor!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wie is er nu weer aan de beurt om afscheid te nemen?
Gesloten