Klopt. Hij is al een tijdje lid. In ieder geval vanaf mei....
Op 12 mei ’08 21:09u Rensze van der Linden schreef:
Waar zit de "paradox" in dan?

Klopt. Hij is al een tijdje lid. In ieder geval vanaf mei....
Op 12 mei ’08 21:09u Rensze van der Linden schreef:
Waar zit de "paradox" in dan?
caprice schreef:Beste Rens,
Enerzijds betreur ik het dat je deze stap genomen hebt van kerkverandering. Het is niet licht om zomaar te doen. Leg het voor de Heere neer. Ons hart is zo arglistig. Iets wat van onszelf is kunnen we zo makkelijk aanzien voor iets wat van de Heere is. Ik wil er verder niets over zeggen.
Het is prijzenswaardig dat je je hierom teruggetrokken hebt van dit forum, nu je de forumregels niet meer onderschrijven kunt. In zo'n geval is er ook geen andere weg. Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
caprice schreef: Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
Oei, als er maar mensen overblijven naast Caprice...caprice schreef:
Het is prijzenswaardig dat je je hierom teruggetrokken hebt van dit forum, nu je de forumregels niet meer onderschrijven kunt. In zo'n geval is er ook geen andere weg. Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
Heel wat, denk ikMister schreef:Oei, als er maar mensen overblijven naast Caprice...caprice schreef:
Tja, nu moet ik ook weer gaan nadenken.caprice schreef: Het is prijzenswaardig dat je je hierom teruggetrokken hebt van dit forum, nu je de forumregels niet meer onderschrijven kunt. In zo'n geval is er ook geen andere weg. Ik hoop dat dit voorbeeld de velen die heimelijk onder de forumregels vandaangegroeid zijn dit goede voorbeeld mogen volgen.
Hee Rens, 7002 postings, dat is geen aantal om mee te stoppen.Ander schreef:Rens,
het ga je goed! Jouw leven kent Roomse en Gereformeerde tijdperken. Tot ziens weer wanneer je weer in een Gereformeerd tijdperk ben aangeland!
Dit gisterenavond offline lezende, begon er iets in mij te knagen.caprice schreef: Leg het voor de Heere neer. Ons hart is zo arglistig. Iets wat van onszelf is kunnen we zo makkelijk aanzien voor iets wat van de Heere is..
Welkom terug!Rens schreef:Dit gisterenavond offline lezende, begon er iets in mij te knagen.caprice schreef: Leg het voor de Heere neer. Ons hart is zo arglistig. Iets wat van onszelf is kunnen we zo makkelijk aanzien voor iets wat van de Heere is..
IS het iets van de Heer? Of is het iets van mijzelf?
Ik heb toen nogmaals de HC erbij gepakt, en er wat stukken in doorgelezen, en vrijwel ongemerkt kwam ik terecht bij Zondag vraag/antwoord 80.......
Ik heb vrijwel de hele nacht niet kunnen slapen, en hetgeen gezegd en gelezen was steeds weer overdenkend......kan ik wérkelijk de grondslagen van de 3 FvE niet onderschrijven?
Pas tegen de ochtend had ik iets van: ik kan ze wel degelijk onderschrijven, maar waar komt die aanhoudende hang naar de RK dan vandaan? Die vraag, althans het antwoord daarop, kan ik niet helder krijgen.
Nestwarmte? Welkom terug!Rens schreef:
Pas tegen de ochtend had ik iets van: ik kan ze wel degelijk onderschrijven, maar waar komt die aanhoudende hang naar de RK dan vandaan? Die vraag, althans het antwoord daarop, kan ik niet helder krijgen.