ah bah.... zit er echt niet ééntje tussen?Hendrikus schreef:ben op alle genoemde data wettig verhinderd, sorry MM
jammer nou....
ah bah.... zit er echt niet ééntje tussen?Hendrikus schreef:ben op alle genoemde data wettig verhinderd, sorry MM
ik durf dat wel hoor en ik zal niet onder je rokje kijken...MarthaMartha schreef:ligt eraan.... als ik iemand kan vinden die onder mij durft te gaan zitten....Lassie schreef:jij komt zeker op die ene fiets naar Wombarg?
ik had toestemming van een mod om in dit ene geval..........Lassie schreef:ik durf dat wel hoor en ik zal niet onder je rokje kijken...MarthaMartha schreef:ligt eraan.... als ik iemand kan vinden die onder mij durft te gaan zitten....Lassie schreef:jij komt zeker op die ene fiets naar Wombarg?
Ja hoor, in dit geval meen ik dit zelfs te moeten verplichten!MarthaMartha schreef: ik had toestemming van een mod om in dit ene geval..........
wat denk je ff een zinnetje typen en daar ben ik ook weer vanaf?Hendrikus schreef:ben op alle genoemde data wettig verhinderd, sorry MM
dank u voor het gestelde vertrouwenhenriët schreef:wat denk je ff een zinnetje typen en daar ben ik ook weer vanaf?Hendrikus schreef:ben op alle genoemde data wettig verhinderd, sorry MM
'k ben toch zeer benieuwd naar jouw baan. Ook al zaterdagen niet aanwezig kunnen zijn??Hendrikus schreef:dank u voor het gestelde vertrouwenhenriët schreef:wat denk je ff een zinnetje typen en daar ben ik ook weer vanaf?Hendrikus schreef:ben op alle genoemde data wettig verhinderd, sorry MM![]()
mot je soms me agenda ff insien?
dat kost je een extra borrel in de sjet, jet!
Wat dacht je van orgelconcerten?albion schreef: 'k ben toch zeer benieuwd naar jouw baan. Ook al zaterdagen niet aanwezig kunnen zijn??
Een hele dag???jvdg schreef:Wat dacht je van orgelconcerten?albion schreef: 'k ben toch zeer benieuwd naar jouw baan. Ook al zaterdagen niet aanwezig kunnen zijn??
Voorbereiding, registratie, orgel verkennen, contemplatie......albion schreef:Een hele dag???jvdg schreef:Wat dacht je van orgelconcerten?albion schreef: 'k ben toch zeer benieuwd naar jouw baan. Ook al zaterdagen niet aanwezig kunnen zijn??
jvdg schreef: Voorbereiding, registratie, orgel verkennen, contemplatie......
Allemaal tijdrovend hoor.
o zeker, je hebt gelijkalbion schreef:jvdg schreef: Voorbereiding, registratie, orgel verkennen, contemplatie......
Allemaal tijdrovend hoor.
dag in - dag uit? 't Lijkt me een erg 'saaie' baan.(of mag ik dat niet zeggen?)