Beide niet, mijn voorkeur gaat uit naar pittige doorlopers.MarthaMartha schreef:licht.... (al is de herfst ook altijd wel weer gezellig, ik hou toch vooral van licht)
kruiswoordraadsel of japanse puzzels
kat natuurlijk, heel lief, bijten niet, komen gezellig bij je zitten, etc. etc.....jvdg schreef:Beide niet, mijn voorkeur gaat uit naar pittige doorlopers.MarthaMartha schreef:licht.... (al is de herfst ook altijd wel weer gezellig, ik hou toch vooral van licht)
Kat of Hond?
geen van beide in huis (nog niet) maar ik vind een poes heel lief, en aanhankelijk..jvdg schreef:Beide niet, mijn voorkeur gaat uit naar pittige doorloopers.MarthaMartha schreef:licht.... (al is de herfst ook altijd wel weer gezellig, ik hou toch vooral van licht)
Kat of Hond?
Allebei, romantiek zonder nuchterheid sterft vanzelf af.henriët schreef:geen van beide in huis (nog niet) maar ik vind een poes heel lief, en aanhankelijk..jvdg schreef:Beide niet, mijn voorkeur gaat uit naar pittige doorloopers.MarthaMartha schreef:licht.... (al is de herfst ook altijd wel weer gezellig, ik hou toch vooral van licht)
Kat of Hond?
en een hond is lekker stoer, en daarmee moet je eruit..
k zou toch voor een hond kiezen denk ik!
romantiek of nuchterheid
rijkdom in Christus, armoe in jezelf!jvdg schreef:Allebei, romantiek zonder nuchterheid sterft vanzelf af.henriët schreef:romantiek of nuchterheid
Rijkdom of armoe?
Doe mij maar romantiek lijkt mij erg knus!henriët schreef:
geen van beide in huis (nog niet) maar ik vind een poes heel lief, en aanhankelijk..
romantiek of nuchterheid
vanaf binnenkort fiets... ( mn auto moet eruit..snif)Gijs83 schreef:Doe mij maar romantiek lijkt mij erg knus!henriët schreef:
geen van beide in huis (nog niet) maar ik vind een poes heel lief, en aanhankelijk..
romantiek of nuchterheidIk hoop dat het nog een keer echt romantisch word in mijn leven!
fiets of auto?
ligt eraan met wie je bent...............MarthaMartha schreef:huis.... een caravan wordt op den duur zo klein
auto.... fietsen is heerlijk, maar als het regent..........
poeh... niet allemaal tegelijk hoor....
gordijnen dicht 's avonds of open
't gaat mij ook veels te snel. Je kunt niet even fatsoenlijk reageren en dan loopt alles alweer door elkaar. Kun je we spelregels niet wat aanscherpen?MarthaMartha schreef:
mmm... geen van tweeën, maar als 't moet, doe dan maar vitrage....henriët schreef:ligt eraan met wie je bent...............MarthaMartha schreef:huis.... een caravan wordt op den duur zo klein
gordijnen dicht 's avonds of open![]()
doe maar open hoor..
ik kijk ook altijd graag bij de anderen naar binnen
maar in de winter toch maar dicht..
vitrage of rolgordijn
moeilijk, maar ik kies voor japanse puzzels (ik hou wel van tellen en tekenen)MarthaMartha schreef:licht.... (al is de herfst ook altijd wel weer gezellig, ik hou toch vooral van licht)
spinnen, want die pak ik vast en een muis nietMarthaMartha schreef:mmm... geen van tweeën, maar als 't moet, doe dan maar vitrage....henriët schreef:ligt eraan met wie je bent...............MarthaMartha schreef:huis.... een caravan wordt op den duur zo klein
gordijnen dicht 's avonds of open![]()
doe maar open hoor..
ik kijk ook altijd graag bij de anderen naar binnen
maar in de winter toch maar dicht..
vitrage of rolgordijn
muizen of spinnen....