Je Nick-name
Re: Je Nick-name
Och och de tied is zoa goan . da wee 'j toch wa??
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
mijn geheim.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie, de hond van mijn vader.
de eerste letter van mijn naam, de eerste letter van de naam van mijn vrouw, de eerste letter van de naam van mijn dochter en de eerste letter van mijn achternaam
Ik ben benieuwd wat Refo in dit topic gaat posten. 

Tiberius schreef:Ik ben benieuwd wat Refo in dit topic gaat posten.

De eerste letter van mijn naam, gevolgd door de op één na laatste letter van mijn naam, gevolgd door de letter van mijn naam die dan nog overblijft.
wim schreef:De eerste letter van mijn naam, gevolgd door de op één na laatste letter van mijn naam, gevolgd door de letter van mijn naam die dan nog overblijft.
niet zulke moeilijke raadsels op de vroege morgen

De mijne... zo noemden ze mij toen ik een paar jaar geleden bij de post werkte. 1 postbode die dat bedacht heeft noemt mij nog steeds zo. De andere is inmiddels weg. 83 zijn de laatste 2 cijfers van mijn geboortejaar.
Mijn ouders besloten me deze naam te geven. Dus gebruik ik die ook maar, ook al vind ik het Ma(a)r Nix.
Toch schijnen anderen daar anders over te denken, inmiddels zijn er al een flink aantal straten, scholen naar me vernoemd, ja zelfs de schrijver van ons volklied!
Toch schijnen anderen daar anders over te denken, inmiddels zijn er al een flink aantal straten, scholen naar me vernoemd, ja zelfs de schrijver van ons volklied!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
-
tsjaa mijn nickname..
ook voor de hand liggend
echt groot ben ik niet :p
en KM zyn ook me initialen
ook voor de hand liggend

echt groot ben ik niet :p
en KM zyn ook me initialen

Channa betekent: God is genadig
Daar mag ik van getuigen in mijn leven.
Daar mag ik van getuigen in mijn leven.
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
Tja wat denk ie. Umdak nen tukker binne
Niet zo'n brede zeker?tukkertje schreef:Tja wat denk ie. Umdak nen tukker binne