henriët schreef:lieverd, ik word... nooit een t!!!! voor eens en altijd onthouden!!!judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
Precies, is slechts de stam
henriët schreef:lieverd, ik word... nooit een t!!!! voor eens en altijd onthouden!!!judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
gewoon in gedachten vervangen door lopen; dan weet je het altijd. Je zegt ook niet: ik looptMister schreef:henriët schreef:lieverd, ik word... nooit een t!!!! voor eens en altijd onthouden!!!judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
Precies, is slechts de stam
Tiberius schreef:Ze staat onder de douche al te oefenen voor de meeting-toespraak, las ik net.wim schreef:Ben je al op weg dan?judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
Ja....ik had het heel niet door joh..hihiih...maar kzal het altijd onthouden....(schrijf ik nu niets verkeerd?)henriët schreef:lieverd, ik word... nooit een t!!!! voor eens en altijd onthouden!!!judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
jaaa je zegt kzal en het is ik zal hihijudith schreef:Ja....ik had het heel niet door joh..hihiih...maar kzal het altijd onthouden....(schrijf ik nu niets verkeerd?)henriët schreef:lieverd, ik word... nooit een t!!!! voor eens en altijd onthouden!!!judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
Word jij van kotsen blij?Lassie schreef: