Dat mag ie zelf vertellen (*als t een echte vent isjvdg schreef:Vertel....henriët schreef:hij zit allang onder een nieuwe naam!!!!

Dat mag ie zelf vertellen (*als t een echte vent isjvdg schreef:Vertel....henriët schreef:hij zit allang onder een nieuwe naam!!!!
Nou Helma... ZO erg is t niet...helma schreef:
ik vind hem schattig!!!Daphne schreef:Nou Helma... ZO erg is t niet...helma schreef:
schattig? Wie? Dat brullende kind of stiekem Unionist?MarthaMartha schreef: ik vind hem schattig!!!
sorry, het moge wonderlijk klinken... maar ik bedoel dat brullende kind (komt vast omdat er geen geluid bij zitDaphne schreef:schattig? Wie? Dat brullende kind of stiekem Unionist?MarthaMartha schreef: ik vind hem schattig!!!
MarthaMartha schreef: (komt vast omdat er geen geluid bij zit)
Ik vind t brullende kind zieligMarthaMartha schreef:
sorry, het moge wonderlijk klinken... maar ik bedoel dat brullende kind (komt vast omdat er geen geluid bij zit)
Daphne schreef:Nou Helma... ZO erg is t niet...helma schreef:
uhm... zei ik dat? Schattig? nou nee, dat is niet het eerste wat bij me opkomt als ik aan Unionist denk.... (en denk nou niet dat het tegendeel het geval is, want er zit nog zóóóveel tussenin)Daphne schreef:Ik vind t brullende kind zieligMarthaMartha schreef:
sorry, het moge wonderlijk klinken... maar ik bedoel dat brullende kind (komt vast omdat er geen geluid bij zit)
misschien zijn de glittertjes wel schattig...!
![]()
Maar jij vind Unionist dus NIET schattig?
Mods: haal alle 7000 postings dan maar weg...refo schreef:Hij heeft precies 7000 postings. Toen is hij gestopt.
Dat heeft hij al lang tevoren aangekondigd. Als je wilt dat hij weer komt dan zouden de mods een paar honderd postings weg moeten halen.
6000refo schreef:Hij heeft precies 7000 postings. Toen is hij gestopt.
Dat heeft hij al lang tevoren aangekondigd. Als je wilt dat hij weer komt dan zouden de mods een paar honderd postings weg moeten halen.