Geen idee eigenlijk. Chatgpt maakt ook afbeeldingen. Soms zijn de servers overbelast voor hen die niet willen betalen.
Gezocht: Nieuw logo voor Refoforum
-
Re: Gezocht: Nieuw logo voor Refoforum
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
Is daar nog wel brood mee te verdienen in deze tijden van Open AI?Chrisje72 schreef: ↑20 nov 2024, 15:19 Ik heb het mijn dochter gevraagd, zij doet grafisch design, eens kijken of zij er zin in heeft.
Overigens heb ik ook al met chatgpt gekeken en er kwamen wel mooie dingen uit maar als ik dan wijzigingen wilde doorvoeren ging dat weer niet goed. Ik heb gekeken met Logo creator en Image generator. Bij de eerste is het mogeljik een voorbeeld te uploaden, en die kan ook zelf naar de site kijken.
@ZWP: Ik vind dit logo al best wel heel leuk. Misschien kan het nog een tikkeltje moderner bijvoorbeeld.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Het logo an sich is niet heel fout. Maar op het omgekeerde brilletje enz ben ik wel een beetje uitgekeken na al die jaren.
- Maanenschijn
Ik heb zelf niet zo veel met allerlei religieuze symbolen als een kruis of opengeslagen Bijbel etc. in een logo. Een logo met mooie vervlechting van de initialen van RF of de naam kan ook mooi zijn.
Maar, dat is persoonlijke smaak.
Maar, dat is persoonlijke smaak.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Of gewoon de titel 'Refoforum' in een sobere letter. Mooi achtergrondje, klaar.
De enveloppen verwijzen naar het pb tijdperk.
Andere kleuren zou ook al veel doen. Iets frissers. Met blauw en groen bijvoorbeeld.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
-
Regenboogkleuren?Groot Blankenstein schreef: ↑21 nov 2024, 20:41 Andere kleuren zou ook al veel doen. Iets frissers. Met blauw en groen bijvoorbeeld.

Goed idee
..!
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Gedekte kleuren graag 

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Zwart-wit
Zwart doch lieflijk, is taal naar m’n 🩷 maar beter blijft dat wel gewoon beeldspraak..
Misschien is lekker fris met blauw en groen toch zo gek nog niet.
Niks geen uitbeelden met kleuren maar gewoon een frisse uitstraling.
Ze moeten maar zien wat ze ervan maken..
Misschien is lekker fris met blauw en groen toch zo gek nog niet.
Niks geen uitbeelden met kleuren maar gewoon een frisse uitstraling.
Ze moeten maar zien wat ze ervan maken..
Iets simpels als:

http://www.ejvl.nl/logo5png.png
Omslag voorbeeld:

http://www.ejvl.nl/omslag2png.png
Beiden AI overigens.

http://www.ejvl.nl/logo5png.png
Omslag voorbeeld:

http://www.ejvl.nl/omslag2png.png
Beiden AI overigens.
Laatst gewijzigd door ejvl op 22 nov 2024, 10:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Beide niet te zien voor mij