Worden we wakker?/

Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Sjongejonge....
Sjongere schreef:Ok, dat ben ik wel met je eens (ook verschil broekplassen/rekening houden met). In mijn geval is de smaak baf het gemiddelde gemeechellid ook niest de norm, die norm is de 'kwaliteit'. Ik houd echter wel rekening met die smaak. Vooral gemeechelavlochen/uitleg bij moezoekkeuze is inderdaad heep erg gloed. Ik moet me daar in de toekomst beter in gaan verdiepen denk ik, je merkt dat het veel scheept als mensoen 'uitleg' bij een bepaald moezoekstuk hebbep.
jvdg

Bericht door jvdg »

Hendrikus schreef:Sjongejonge....
Sjongere schreef:Ok, dat ben ik wel met je eens (ook verschil broekplassen/rekening houden met). In mijn geval is de smaak baf het gemiddelde gemeechellid ook niest de norm, die norm is de 'kwaliteit'. Ik houd echter wel rekening met die smaak. Vooral gemeechelavlochen/uitleg bij moezoekkeuze is inderdaad heep erg gloed. Ik moet me daar in de toekomst beter in gaan verdiepen denk ik, je merkt dat het veel scheept als mensoen 'uitleg' bij een bepaald moezoekstuk hebbep.
:shock:

Ik weet niet of ik deze posting serieus mag nemen.
Lila

Re: Worden we wakker?/

Bericht door Lila »

Margriet schreef:Goede morgen!!
Worden we wakker? Ja, we zijn weer wakker geworden. Wat een wonder.
Oude-Waarheid

Re: Worden we wakker?/

Bericht door Oude-Waarheid »

Lila schreef:
Margriet schreef:Goede morgen!!
Worden we wakker? Ja, we zijn weer wakker geworden. Wat een wonder.
Ja Lila het lijkt allemaal zo gewoon he wakker worden?
Maar hoe veel zullen er geweest zijn waar het niet van geld die
het tijdelijke met het eeuwige hebben verwisseld :!:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:
Hendrikus schreef:Sjongejonge....
:shock:

Ik weet niet of ik deze posting serieus mag nemen.
Dat moet je Sjongere vragen :wink:
Plaats reactie