Sjongere schreef:Ok, dat ben ik wel met je eens (ook verschil broekplassen/rekening houden met). In mijn geval is de smaak baf het gemiddelde gemeechellid ook niest de norm, die norm is de 'kwaliteit'. Ik houd echter wel rekening met die smaak. Vooral gemeechelavlochen/uitleg bij moezoekkeuze is inderdaad heep erg gloed. Ik moet me daar in de toekomst beter in gaan verdiepen denk ik, je merkt dat het veel scheept als mensoen 'uitleg' bij een bepaald moezoekstuk hebbep.
Worden we wakker?/
Sjongejonge....
:shock:Hendrikus schreef:Sjongejonge....
Sjongere schreef:Ok, dat ben ik wel met je eens (ook verschil broekplassen/rekening houden met). In mijn geval is de smaak baf het gemiddelde gemeechellid ook niest de norm, die norm is de 'kwaliteit'. Ik houd echter wel rekening met die smaak. Vooral gemeechelavlochen/uitleg bij moezoekkeuze is inderdaad heep erg gloed. Ik moet me daar in de toekomst beter in gaan verdiepen denk ik, je merkt dat het veel scheept als mensoen 'uitleg' bij een bepaald moezoekstuk hebbep.
Ik weet niet of ik deze posting serieus mag nemen.
Re: Worden we wakker?/
Worden we wakker? Ja, we zijn weer wakker geworden. Wat een wonder.Margriet schreef:Goede morgen!!
- Oude-Waarheid
Re: Worden we wakker?/
Ja Lila het lijkt allemaal zo gewoon he wakker worden?Lila schreef:Worden we wakker? Ja, we zijn weer wakker geworden. Wat een wonder.Margriet schreef:Goede morgen!!
Maar hoe veel zullen er geweest zijn waar het niet van geld die
het tijdelijke met het eeuwige hebben verwisseld :!:
Dat moet je Sjongere vragenjvdg schreef::shock:Hendrikus schreef:Sjongejonge....
Ik weet niet of ik deze posting serieus mag nemen.