Verwevenheid?

Jan Klaassen

Bericht door Jan Klaassen »

Tiberius schreef:
Jan Klaassen schreef:
Erasmiaan schreef:Ga je toch met andere dingen bezig houden...
Ah, misschien heb jij dat onderzoek al eens eerder uitgevoerd? Wat kwam er uit?
Dat Jan Klaassen alle poppetjes speelt.
Dat zou wel een verrassing zijn :D
Eiger

Re: Verwevenheid?

Bericht door Eiger »

Jan Klaassen schreef:Het lijkt me leuk om uit te vinden hoeveel mensen en wie er de dienst uit maken.
Je zult ze op één hand kunnen tellen. Anders denkende krijgen niet veel plaats, en zeker geen invloed. Of je het aan 't eind - als je écht alles weet - nog steeds "leuk" vind.....
Gott führe uns freundlich durch diese Zeiten, aber vor allem führe er uns zu sich. (D. Bonhoeffer)
Jan Klaassen

Eiger schreef:Je zult ze op één hand kunnen tellen. Anders denkende krijgen niet veel plaats, en zeker geen invloed. Of je het aan 't eind - als je écht alles weet - nog steeds "leuk" vind.....
Dat hoor ik wel vaker, maar bewijs heb ik daar nooit van gezien.
Jongere

Bericht door Jongere »

Ik ben het wel met Ersamiaan eens. Alle respect voor je onderzoekje hoor, maar er is nog zoveel anders te doen. Zeker voor christenen! En volgens mij is dat niet alleen maar wat voor de buren, de kerkenraad, de diaconie of de organisaties die zich daar nu eenmaal mee bezig houden. Dan onderschat je de problemen in de wereld. Het spijt me voor je, maar ik kan dit soort 'onderzoeken' niet rijmen met een nuttig bezig zijn als christen. Maar ik zal wel weer een zeur zijn, die er niks van begrijpt.

Ps. Achter de schermen zit ik gewoon aan de touwtjes te trekken. Het is allemaal één grooooot complot...
vlinder

Bericht door vlinder »

Tiberius schreef:
Jan Klaassen schreef:Opleiding & Curatorium Ger. Gemeenten. Wie zitten hier aan het roer?
Dan moet je even het Jaarboek inzien. Wat mij betreft mag die overigens ook wel online komen.

Begrijp ik hier overigens uit dat je een is-gelijk-teken zet tussen de reformatorische gezindte en de GG?
Nog ffies geduld....Ik heb hem bijna helemaal over getypt, maar de site is nog niet in de lucht......
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vlinder schreef:
Tiberius schreef:
Jan Klaassen schreef:Opleiding & Curatorium Ger. Gemeenten. Wie zitten hier aan het roer?
Dan moet je even het Jaarboek inzien. Wat mij betreft mag die overigens ook wel online komen.

Begrijp ik hier overigens uit dat je een is-gelijk-teken zet tussen de reformatorische gezindte en de GG?
Nog ffies geduld....Ik heb hem bijna helemaal over getypt, maar de site is nog niet in de lucht......
:shock: :shock: :shock:
vlinder

Bericht door vlinder »

MarthaMartha schreef:
vlinder schreef:
Tiberius schreef:

Voor een groter chockeffect.

Ook grote delen info over HHK, CGK, GGiN en OGG(IN)

:wink: :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Jan Klaassen schreef:
Tiberius schreef:
Jan Klaassen schreef:
Erasmiaan schreef:Ga je toch met andere dingen bezig houden...
Ah, misschien heb jij dat onderzoek al eens eerder uitgevoerd? Wat kwam er uit?
Dat Jan Klaassen alle poppetjes speelt.
Dat zou wel een verrassing zijn :D
Denk je?
Laat je niets wijsmaken: het is allemaal één grote poppenkast, waar een slechts piepklein groepje bollebozen met alle poppen spelen.
Er zijn maar 2 autonoom denkende figuren: Jan Klaassen en Don Quichot. Verder lopen ze allen slaafs de grote leiders achterna.
Gian

Bericht door Gian »

vlinder schreef:
MarthaMartha schreef:
vlinder schreef:
Tiberius schreef: Dan moet je even het Jaarboek inzien. Wat mij betreft mag die overigens ook wel online komen.

Voor een groter chockeffect.

Ook grote delen info over HHK, CGK, GGiN en OGG(IN)

:wink: :mrgreen:
PKN?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Jan Klaassen

Jongere, Erasmiaan en Tiberius die niet zoveel in een onderzoek zien... Ja, dan denk ik: dan kan ik maar beter stoppen.
Jager

Bericht door Jager »

Jan Klaassen schreef:Jongere, Erasmiaan en Tiberius die niet zoveel in een onderzoek zien... Ja, dan denk ik: dan kan ik maar beter stoppen.
Precies! Als de top zelf niet mee wil werken, wordt het niks.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ho, ho, laat je door mij zeker niet tegenhouden.
Integendeel: ik kijk met ingehouden adem de resultaten tegemoet. Wie weet welke windmolens we nog ontwaren.
Jan Klaassen

Tiberius schreef:Ho, ho, laat je door mij zeker niet tegenhouden.
Integendeel: ik kijk met ingehouden adem de resultaten tegemoet. Wie weet welke windmolens we nog ontwaren.
Grappig, je praat net als Adrianus.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Jan Klaassen schreef:
Ik dacht meer aan de kerstman :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wim

Bericht door wim »

JolandaOudshoorn schreef:
Jan Klaassen schreef:
Ik dacht meer aan de kerstman :wink:
:mrgreen:
Plaats reactie