Marnix schreef:Als het heel rustig is (wat bij vlagen voorkomt) heeft mijn baas liever dat ik wat doe dan dat ik me ga vervelen.

Maarrrr, wát een banen; waar je tijd en mogelijkheid hebt om uberhaupt aan Refoforum te denken! :shock:
Marnix schreef:Als het heel rustig is (wat bij vlagen voorkomt) heeft mijn baas liever dat ik wat doe dan dat ik me ga vervelen.
Dat duurt bij mij nooit langer dan 10 seconden?wim schreef:Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Ik ben nu aan het compileren/linken. Dus ik kan wel eventjes forummen.
Tsja, ligt er aan hoeveel code er doorheen moet natuurlijk. Bij een complete rebuild van de software waar ik nu mee bezig ben, heb ik ongeveer 5 minuten nodig. En dan heb ik echt geen langzame PC.Kaw schreef:Dat duurt bij mij nooit langer dan 10 seconden?wim schreef:Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Ik ben nu aan het compileren/linken. Dus ik kan wel eventjes forummen.
Tja, ik ben er ook blij meeMa Vis schreef:Marnix schreef:Als het heel rustig is (wat bij vlagen voorkomt) heeft mijn baas liever dat ik wat doe dan dat ik me ga vervelen.
: Hij bedoelt vast meer iets in de trend van 'potloodpunten slijpen', 'archiveren', 'koffie halen voor de secretaresse', 'prullenbak legen', 'printpapier bijvullen', etc.
Maarrrr, wát een banen; waar je tijd en mogelijkheid hebt om uberhaupt aan Refoforum te denken! :shock:
Wat een luxe...Marnix schreef:Tja, ik ben er ook blij meeMa Vis schreef:Marnix schreef:Als het heel rustig is (wat bij vlagen voorkomt) heeft mijn baas liever dat ik wat doe dan dat ik me ga vervelen.
: Hij bedoelt vast meer iets in de trend van 'potloodpunten slijpen', 'archiveren', 'koffie halen voor de secretaresse', 'prullenbak legen', 'printpapier bijvullen', etc.
Maarrrr, wát een banen; waar je tijd en mogelijkheid hebt om uberhaupt aan Refoforum te denken! :shock:Maar soms moet ik gewoon aanwezig zijn om direct in te kunnen springen bij een probleem... potloodpunten slijpen doen we hier niet, koffie halen doe ik geregeld, prullenbakken legen, daar hebben we mensen voor... printpapier bijvullen gebeurt al regelmatig, ook door anderen... Dus tja, soms kan het gewoon he. Ook als ik met een klus bezig ben waarbij ik even moet wachten. Ik heb nu 5 minuten voordat een nieuwe iBook in het netwerk bekend is.... daarna moet er een image op worden uitgerold wat ook wel een minuut of 5 duurt. Tussendoor andere dingen gaan doen schiet dan ook niet zo op.
lesgeven, ja :mrgreen: maar binnen bepaalde geledingen van een middelbare school heeft dat weinig overeenkomsten met kennisoverdracht, en meer met leeuwentemmen.wim schreef:Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Je zou een goed moderator zijn, hoor ik wel.Zita schreef:lesgeven, ja :mrgreen: maar binnen bepaalde geledingen van een middelbare school heeft dat weinig overeenkomsten met kennisoverdracht, en meer met leeuwentemmen.wim schreef:Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock::