Wat doen we vandaag?
een beetje uitzieken vandaag....virusje oid.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Was opgevouwen, nieuwe zit in de machine en gaat zo de droogtrommel in, k ga nu eten en vanmiddag wat boodschappen doen, dan zal de droger wel klaar zijn als ik terugkom , dus weer was opvouwen en de kast in werken. Daarna is het tijd om te koken en vanavond zie ik het wel weer. 

Stille wateren hebben diepe gronden.
- JolandaOudshoorn
En misschien moet je even langs de boekhandel?JolandaOudshoorn schreef:wassen, strijken, schoonmaken, spullen uitzoeken, nar de verloskundige, koken en kinderclub......
Titel: ”Appelstroop & Tepelkloof. Preventie en advies tijdens zwangerschaps- en kraambedongemakken”
Auteur: Agnes van Elburg en Joukje Hylkema
Uitgeverij: Flores V.O.F, Enschede, 2007
ISBN 978 90 8106 171 1
Pagina’s: 79
Prijs: € 9,95.
Bron:RD
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
:mrgreen:refo schreef:En misschien moet je even langs de boekhandel?JolandaOudshoorn schreef:wassen, strijken, schoonmaken, spullen uitzoeken, nar de verloskundige, koken en kinderclub......
Titel: ”Appelstroop & Tepelkloof. Preventie en advies tijdens zwangerschaps- en kraambedongemakken”
ISBN 978 90 8106 171 1
Ik ben ervaringsdeskundige in het kraambed, dus dat boek is geheeeeeel overbodig :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Precies, maar van een beetje inspannen ga je niet dood.vlinder schreef:Ach ja je hebt werk paarden en sierpaarden 8)Marnix schreef:Werken, eten, trainen en biertje drinken met een vriend
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
"van werken gaat niemand dood.....maar ik neem het risico toch maar niet" :mrgreen:Marnix schreef:Precies, maar van een beetje inspannen ga je niet dood.vlinder schreef:Ach ja je hebt werk paarden en sierpaarden 8)Marnix schreef:Werken, eten, trainen en biertje drinken met een vriend
(van wie het citaat is weet ik niet aar het kwam meteen bij mij bovendrijven)
Moderatorbericht:
Ik dacht daar ook al even aan toen ik die reactie plaatste ja 
De uitspraak is overigens van Ronald Reagan, van hem werd nog wel eens beweerd dat hij lui was, en dit gaf hij er als antwoord op

De uitspraak is overigens van Ronald Reagan, van hem werd nog wel eens beweerd dat hij lui was, en dit gaf hij er als antwoord op

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo schreef:En misschien moet je even langs de boekhandel?JolandaOudshoorn schreef:wassen, strijken, schoonmaken, spullen uitzoeken, nar de verloskundige, koken en kinderclub......
ISBN 978 90 8106 171 1

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."