Vast nietMarnix schreef: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Daphne. Maar ik weet ook niet of ik je direct zou herkennen als je langs zou lopen
(ga hier maar niet inhouderlijk op in Marnix!
Vast nietMarnix schreef: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Daphne. Maar ik weet ook niet of ik je direct zou herkennen als je langs zou lopen
zijn de grenzen van het toelaatbare hiermee nú al bereikt?? tssssssssssssssDaphne schreef:Vast nietMarnix schreef: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Daphne. Maar ik weet ook niet of ik je direct zou herkennen als je langs zou lopen:roll: :mrgreen: ik ging under cover8) (revererend aan n liedje van mws
) :mrgreen:
(ga hier maar niet inhouderlijk op in Marnix!)
psssssssssst ik revereer aan mws :shock: :oRens schreef:zijn de grenzen van het toelaatbare hiermee nú al bereikt?? tssssssssssssssDaphne schreef:Vast nietMarnix schreef: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Daphne. Maar ik weet ook niet of ik je direct zou herkennen als je langs zou lopen:roll: :mrgreen: ik ging under cover8) (revererend aan n liedje van mws
) :mrgreen:
(ga hier maar niet inhouderlijk op in Marnix!)
refo schreef:... het RD het raakvlak met zijn achterban wel aanwezig acht...
De tekst is toch duidelijk: "discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst".Daphne schreef:Ik vind het allemaal prima, maar ik mag toch hopen dat ik wel mag vertellen als ik een keer ergens heen ga? Ik ga namelijk volgende week naar corfu en op 6 okt. ja dan ga ik ook nog ergens heen. Meedelen lijkt me toch geen verboden iets?![]()
ga je je nu ook al met waarzeggerij bezighouden :shock: :shock: :shock: OCCULT!!!Tiberius schreef: dat had ik al in mijn glazen bol aan zien komen.![]()
Natuurlijk mag je dat wel zeggen. Alleen mensen die daar vervolgens over willen gaan discussieren mogen dat niet.Daphne schreef:Beste ModeratorTiberius schreef:Moderator opmerking
Beste mensen,
Discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst, omdat in het verleden is gebleken dat bij dergelijke discussies de emoties te hoog oplopen.
Bovendien heeft de doelgroep van dit forum geen raakvlak met dit fenomeen.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Dit is een open brief!
Ik vind het allemaal prima, maar ik mag toch hopen dat ik wel mag vertellen als ik een keer ergens heen ga? Ik ga namelijk volgende week naar corfu en op 6 okt. ja dan ga ik ook nog ergens heen. Meedelen lijkt me toch geen verboden iets?![]()
Verder heb ik uw reactie al in mijn glazen bol aan zien komen!Ga ik nu door voor de koelkast?
Met vriendelijke groet,
Daphne, forumlid