Denk dat het het beste is...

Marco

Bericht door Marco »

Christiaan,

Bedenk alsjeblieft dat juist als je het een keer niet met elkaar eens bent, het goed en nuttig is om dat te bespreken. Juist dan worden reacties gewaardeerd. En er zijn toch nog best wel topics die aardig inhoudelijk gaan.
Het zou jammer zijn als je hier niet meer kwam. Voor jezelf (denk ik), maar zeker ook voor het Forum. Je geeft aan dat dezelfde zaken steeds aan bod komen. Zou kunnen.. Maar als je ziet dat de discussie een kant op gaat die je liever niet hebt (zeker niet in je 'eigen' topics), geef dat even aan. Ik denk dat die topics daar inderdaad beter van zouden kunnen worden.
Afgewezen

Re: Denk dat het het beste is...

Bericht door Afgewezen »

Christiaan schreef:Mijn reacties worden steeds minder gewardeerd.
Misschien worden ze minder belangrijk gevonden dan je ze zelf vindt.
Heb ik nou óók altijd last van... :mrgreen:
jakobmarin

Re: Denk dat het het beste is...

Bericht door jakobmarin »

Afgewezen schreef:
Christiaan schreef:Mijn reacties worden steeds minder gewardeerd.
Misschien worden ze minder belangrijk gevonden dan je ze zelf vindt.
Heb ik nou óók altijd last van... :mrgreen:
Trost zijn op je bescheidenheid is toch ook hoogmoed, zei CSLewis al :wink:
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Daphne

Bericht door Daphne »

Christiaan schreef:Dat jullie mijn bescheiden bijdragen waarderen weet ik, maar naar mijn bescheiden mening is het Refoforum toch wel wat veranderd sinds b.v. een half jaar geleden.

Wie weet wordt het weer beter. :oops:
SORRY hoor... maar dit slaat eigenlijk nergens op Christiaan! Een half jaar geleden was dit gezeur ook, niet van jou maar van vele anderen... waarom? Omdat er een medeforummer die nu geband is (het begint met een B en eindigd op reekijzertje) niet zo heel erg gewaardeerd werd. Het was (zo vond ik) een gezellige boel en daar kon men zich niet helemaal meer goed door concentreren... te weinig inhoudsvolle topics... etc.!
Eerlijk gezegd verbaast me jouw reactie nu een beetje...

Misschien zit je niet helemaal lekker in je velletje en heb je bevestiging nodig, dat kan trouwens hoor :D

Wat mij betreft, blijf gewoon. Vind je er niets an, blijf je een week weg en probeer je het weer... vind je het leuk, blijf je gewoon... vind je het echt vreselijk, ga je weg!

Nouja, k zie wel wat je doet!

Daphne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Daphne schreef:
Christiaan schreef:Dat jullie mijn bescheiden bijdragen waarderen weet ik, maar naar mijn bescheiden mening is het Refoforum toch wel wat veranderd sinds b.v. een half jaar geleden.

Wie weet wordt het weer beter. :oops:
SORRY hoor... maar dit slaat eigenlijk nergens op Christiaan! Een half jaar geleden was dit gezeur ook, niet van jou maar van vele anderen... waarom? Omdat er een medeforummer die nu geband is (het begint met een B en eindigd op reekijzertje) niet zo heel erg gewaardeerd werd. Het was (zo vond ik) een gezellige boel en daar kon men zich niet helemaal meer goed door concentreren... te weinig inhoudsvolle topics... etc.!
Nou Daphie, dit is wel een beetje eufemistisch opgemerkt hoor. Breekijzertje zat gewoon echt te zieken, ook in serieuze topics. Een soort virusverspreider.
Daphne

Bericht door Daphne »

Afgewezen schreef: Nou Daphie, dit is wel een beetje eufemistisch opgemerkt hoor. Breekijzertje zat gewoon echt te zieken, ook in serieuze topics. Een soort virusverspreider.
Nou Afgang (ohneej... Afgewezen) mijn naam is Daphne :D ik vond Breekijzertje gezellig! Mag ik toch vinden?
Het lijkt me niet het topic om hier over te discusseren, wat iemand vindt, vindt iemand. Punt.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef: wat iemand vindt, vindt iemand. Punt.
Punt, uit, af, over en sluiten................. :mrgreen:

overigens was het best wel een tijde een dolle boel, hebben vaak gelachen om die doldwaze meid.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
refo

Bericht door refo »

Tips:
Christiaan moet niet te veel topics openen. Dan krijg je al snel: heb je hem weer. Bedenk altijd: heeft dit algemeen nut?
Als je dan toch een topic opent, zeg dan zelf eerst iets slims of zinnigs. Dat nodigt meer uit dan: wat denk jij hiervan? Zeker niet als je dan een dag niet reageert.
En zelfs als je dat ook nog doet, kan het zijn dat je onderwerp vrijwel niemand bezig houdt. Dat is dan zo.

Zie het Nehemia topic. Het houdt jou bezig, maar anderen blijkbaar niet. Verwacht niet dat het leesrooster van een ieder speciaal voor jou (lees:refoforum) wordt aangepast. Dit is maar een voorbeeld. Ik bedoel niet een discussie over je topics te beginnen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Adorote

Bericht door Adorote »

Gaat Christiaan weg,zou zeggen -daaaaaaaaaaggg Christiaan.

Op een forum is iedereen vrij om te komen en te gaan ;afmelden hoef niet.
henri

Bericht door henri »

Om eerlijk te zijn: Ik zal Christiaans bijdragen missen. Ik post zelf niet veel, maar lees des te meer. En Christiaans bijdragen lees ik graag.
Maar verder moet je zelf weten wat je doet, en als je gaat: Het beste en bedankt.
God heeft ons geen kalme reis beloofd, maar wel een behouden aankomst
Christiaan

Bericht door Christiaan »

henri schreef:Om eerlijk te zijn: Ik zal Christiaans bijdragen missen. Ik post zelf niet veel, maar lees des te meer. En Christiaans bijdragen lees ik graag.
Maar verder moet je zelf weten wat je doet, en als je gaat: Het beste en bedankt.
Bedankt goed om te weten!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Niet weggaan Christiaan.....maar je bent uiteraard vrij...
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt.
Er zijn mensen die een topic openen waar echt behoorlijk op gereageerd wordt en als je dan zelf een topic opent en er komen maar een paar reacties op dan krijg je misschien dat idee.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Rens

Bericht door Rens »

Lizzy schreef:Niet weggaan Christiaan.....maar je bent uiteraard vrij...
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt.
Er zijn mensen die een topic openen waar echt behoorlijk op gereageerd wordt en als je dan zelf een topic opent en er komen maar een paar reacties op dan krijg je misschien dat idee.
Maar.............zoals al eerder opgemerkt is, kan het zijn dat een bepaald onderwerp iemand heel erg bezighoud, maar anderen totaal niet. En dan krijg je ook maar enkele reacties.

Het wil nogal eens helpen als de topic aan het einde van het geschrevene een prikkelende stelling meekrijgt...........zoiets vráágt er om, om op te reageren.................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie