Kat voorspelt overlijden????

Ballerina

Bericht door Ballerina »

Dieren kunnen bepaalde dingen heel goed aanvoelen. Zo waren alle Olifanten allang weg bij de Indiase kuststreek toen de Tsunami kwam.

Mijn kat krijpt vaak dicht tegen me aan als ik me rot voel of verdrietig. :)
vlinder

Bericht door vlinder »

In de meeste verzorgingstehuizen mogen geen poezen of dieren. Ik zou niet willen dat zo'n beest in mijn bed kwam. IEG!Zeker niet als hij al bij 25 andere mensen in bed heeft gelegen en het mijn poes niet is. Lekker personeel hebben ze daar....

maar ik geloof wel dat een dier zoiets kan aanvoelen. Daarnaast moet je niet vergeten dat oudere mensen vaak een periode ¨ slecht" liggen. Je ziet ze dan vaak al hard acheruit gaan. Dat wordt er niet bij gezegd. Ik geloof niet dat bij alle 25 gevallen het een verassing was.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:In de meeste verzorgingstehuizen mogen geen poezen of dieren. Ik zou niet willen dat zo'n beest in mijn bed kwam. IEG!Zeker niet als hij al bij 25 andere mensen in bed heeft gelegen en het mijn poes niet is. Lekker personeel hebben ze daar....

maar ik geloof wel dat een dier zoiets kan aanvoelen. Daarnaast moet je niet vergeten dat oudere mensen vaak een periode ¨ slecht" liggen. Je ziet ze dan vaak al hard acheruit gaan. Dat wordt er niet bij gezegd. Ik geloof niet dat bij alle 25 gevallen het een verassing was.
jij vindt alles wat geen "mens" is "IEG!"......... er zijn nu eenmaal mensen die échte dierenliefhebbers zijn (já, ze bestaan écht!!), dieren, óók Gods schepselen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Dat kan ik me eerder voorstellen dat het eigenlijk helemaal niet mag een kat in een tehuis ja.

Katten weten trouwens ook wanneer hun baasje thuiskomt dus zo gek is het niet hoor.
vlinder schreef:In de meeste verzorgingstehuizen mogen geen poezen of dieren. Ik zou niet willen dat zo'n beest in mijn bed kwam. IEG!Zeker niet als hij al bij 25 andere mensen in bed heeft gelegen en het mijn poes niet is. Lekker personeel hebben ze daar....

Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
nellie

Bericht door nellie »

Lizzy schreef:Dat kan ik me eerder voorstellen dat het eigenlijk helemaal niet mag een kat in een tehuis ja.

Katten weten trouwens ook wanneer hun baasje thuiskomt dus zo gek is het niet hoor.

Tegenwoordig mag het in sommige tehuizen ,mits ze er zelf (of fam.leden) voor zorgen,bij ons in het verzorgingshuis was een dame met een tekkel die pieste altijd tegen dezelfde tafelpoot ,het was er niet te harden van de stank :P Hartelijke Groet Nellie.
Plaats reactie