Kent iemand Euroclix?
- JolandaOudshoorn
wat dat betreft, ik heb alles en ik heb veel!!!Oude-Waarheid schreef:Jacob mocht zeggen "ik heb alles" en Ezou had veelIchtus schreef:Wie kan zeggen ik heb alles... :arrow:Oude-Waarheid schreef:Tja was is rijk heJolandaOudshoorn schreef::mrgreen: ik heb me maar eens ingeschreven en ik zie wel of ik er rijk van wordt :roll: :mrgreen:![]()
:!:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Je kunt ook cadeaus bestellen. Die heb ik in elk geval wel binnen gehad. En hard gaat het niet inderdaad, maar alle beetjes helpen. Ik doe ook iets sparen (al een paar maanden) met Zinngeld.nl, maar ik heb nog niet de moeite genomen om te kijken hoe hard het daar gaat, en wat je precies kunt krijgen. Dat zie ik later wel een keer.Rens schreef:Je krijgt, als je een bepaald aantal klix hebt, een nader bepaald bedrag op je rekening bijgeschreven........
maar niet iedereen krijgt ook daadwerkelijk het bedrag wat hij/zij bijeen "geklikt" heeft uitbetaald.
ik heb iig nog nooit iets uitbetaald gekregen, en ben er daarom ook subiet mee gestopt na de 3e keer dat ze niet uitbetaald hadden.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Jolanda, je bent de allerrijkste vrouw van de hele wereld en verre omstreken................JolandaOudshoorn schreef:wat dat betreft, ik heb alles en ik heb veel!!!Oude-Waarheid schreef:Jacob mocht zeggen "ik heb alles" en Ezou had veelIchtus schreef:Wie kan zeggen ik heb alles... :arrow:Oude-Waarheid schreef: Tja was is rijk he![]()
:!: